Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Forhørte meg på lagunen og hos noen i fjøsangerveien om rens av en lammeskinnspose. Den har vært brukt 2 ganger og er ren og pen men det sitter endel røykelukt i den etter å ha vært lagret hos svigers noen år. Får tilbakemelding på 400 kr. Men at renseriene ikke tar ansvar for om den skulle bli ødelagt da det er skinn. Synes ikke det er betryggende. Så jeg ønsker tips fra noen som vet at det er kvalitet i arbeidet og ikke koster en formue. Anonymous poster hash: bb3bb...903
beibilykke Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Skal du ha den på renseri må du godta den prisen og at de sier at det KAN skje noe med produktet. Dette må jo de informere om på forhånd. Når mannen sin Thailand dress var på rens nå fikk vi den beskjeden.men alt gikk fint tror de er ekstra påpasselig med å si det kan gå galt mtp at det okle følger vaskeinstuksjoner med enkelte plagg. Finnes jo ikke så mange andre alternativer en et renseri med mer eller mindre du vil vaske selv! Eller kjøpe ny
beibilykke Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Forhørte meg på lagunen og hos noen i fjøsangerveien om rens av en lammeskinnspose. Den har vært brukt 2 ganger og er ren og pen men det sitter endel røykelukt i den etter å ha vært lagret hos svigers noen år. Får tilbakemelding på 400 kr. Men at renseriene ikke tar ansvar for om den skulle bli ødelagt da det er skinn. Synes ikke det er betryggende. Så jeg ønsker tips fra noen som vet at det er kvalitet i arbeidet og ikke koster en formue. Anonymous poster hash: bb3bb...903 [/ quote] En ting til. Ikke bruk lagunen. Brudekjolen min ble ikke ren der en gang.. .. den i åsane virket bra. Tror de nå har flyttet til salhus!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Skal du ha den på renseri må du godta den prisen og at de sier at det KAN skje noe med produktet. Dette må jo de informere om på forhånd. Når mannen sin Thailand dress var på rens nå fikk vi den beskjeden.men alt gikk fint tror de er ekstra påpasselig med å si det kan gå galt mtp at det okle følger vaskeinstuksjoner med enkelte plagg. Finnes jo ikke så mange andre alternativer en et renseri med mer eller mindre du vil vaske selv! Eller kjøpe ny Joda. Skal gledelig betale de 400 kr det koster å rense. Men når renseriet virker skeptisk og sier at de ikke kan garantere noe på lammeskinnsprodukter vil jeg heller høre om noen har gode erfaringer fra andre renseri. Posen var svindyr, og det frister lite å ta en sjans og risikere å måtte kjøpe ny. Min mor renset en kjole der og fikk ikke den beskjeden. Derfor jeg er skeptisk. Anonymous poster hash: bb3bb...903
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Dytter Anonymous poster hash: bb3bb...903
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Dytter igjen Anonymous poster hash: bb3bb...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå