Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 er jo et fint navn... på engelsk! han insisterer, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 1acfd...da0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hahahaha, så barnet skal hete "innhøsting" Ser for meg lille Harvest på en diger skurtresker, høster inn årets kornavling Anonymous poster hash: 7dad0...8df
Kanutten83 Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Tja, hadde spurt mannen om han virkelig vil kalle datteren sin før "høste" som i å f.eks høste korn. Ellers ingen råd utenom å sette seg på bakbeina
Ileus Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 http://marineharvest.com/no/Marine-Harvest-Norge/Om-Marine-Harvest1/ Hvis du ikke liker det kan du spørre om han vil at datteren deres skal kalles opp etter et firma som driver med lakseoppdrett.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 han sier han er klar over betydningen av navnet, og at det kanskje er hovedgrunnen til at hun bør hete det. jeg trodde han tullet først, men det viser seg at han står på sitt og for han er det uaktuelt med et annet navn. han kan eventuelt legge til et mellomnavn, men lenger enn det kommer han aldri i livet til å strekke seg... hi Anonymous poster hash: 1acfd...da0
MammantilNurket Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 ... eller vis ham episode 2 av første sesong av "Buffy the Vampire Slayer" Episoden heter "The Harvest".
Amelita^ Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Hæ? Hvorfor tror han at det er han som bestemmer navnet?
BikkjeBisk Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Du har da like mye rett til å bestemme navnet, tilogmed mer ettersom DU var den som bare fram barnet etter min mening! Sorry, men navnet er grusomt. Hva med at hun har det som mellomnavn da?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Du får nekte, akkurat like sterkt som han nekter. Om ingen av dere vil gi dere innen barnet når en viss alder vil det få tildelt et navn og dere får det i posten fra folkeregisteret, kan bli spennende å se hva det navnet blir kanskje Det vanlige nå man har et navneønske partneren overhodet ikke liker er å finne andre alternativer. Han har ikke større rett til å sette navnet enn det du har, dere må rett og slett finne et navn begge kan akseptere. Har han overhodet tenkt på at så liten verden har blitt nå så skal helt sikkert datteren deres ut i verden etterhvert, kanskje studere i utlandet og ihvertfall reise på ferie rundt omkring. Harvest er ikke et navn på engelsk heller, det er et ord. Anonymous poster hash: 7dad0...8df
**snuskeluska** Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Nå er dere heldigvis 2 som må bli enige om navn, så da kan jo du si at det er uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Jeg hadde nektet og da blir navn valgt for dere til slutt. Kan han insistere, kan du insistere. Anonymous poster hash: ea675...d28
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Blir stas den dagen noen harver over Harvest. Anonymous poster hash: 5e49b...5d5
Cat_Woman Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Det er da bare å nekte, han har ikke noe mer rett til å overkjøre deg som motsatt. Navn må man bli enige om!
Gjest Elliesmamma Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 er jo et fint navn... på engelsk! han insisterer, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 1acfd...da0 Kill him... you must...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Helt fjernt navn i Norge. Punktum. Du har vel vetorett på ditt eget barns navn? Anonymous poster hash: 96075...a63
Kanutten83 Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 En annen ting annet enn hva navnet betyr, ei jente som heter Harvest kan fort få "å harve over", ikke akkurat positivt...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #18 Skrevet 4. september 2013 men herregud, er han sjefen da??? Anonymous poster hash: b6711...9c8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #19 Skrevet 4. september 2013 Han kan da ikke si det er uaktuelt med andre navn! Dere er da to som er foreldre og skal like navnet! Jeg har også kommet med navneforslag som far ikke liker så da blir det ikke de navnene. Jeg syns man skal klare å finne ett navn begge foreldrene liker og er enig om. Anonymous poster hash: 5aff8...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå