wilmus Skrevet 4. september 2013 #51 Skrevet 4. september 2013 (endret) Joggedress er digg! Så lenge det er behagelig er det bra. Selv må jeg innrømme at jeg syns det er gøy å kle opp snuppa mens jeg fortsatt kan (fyller to på mandag, så spørs hvor lenge det varer). Hun har ofte genser og leggins (myk), eller nå etterhvert genser og stilongs i ull under, også for å stæsje opp litt en shorts eller en tunika eller noe sånt fra pomp de lux over. Så kan det lett taes av når dressen skal på. Endret 4. september 2013 av wilmus
Fesshompa Skrevet 4. september 2013 #52 Skrevet 4. september 2013 Jeg tenker først og fremst at barna skal ha det behagelig og derfor har det gått mye i joggedress. Tviler på at det er noe behagelig å ha på dongeribukse under overtrekksbukse. Vet hvertfall at min sønn har klaget på at det ikke er noe godt.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 4. september 2013 #53 Skrevet 4. september 2013 Ja giiid a meg... Joggedress er tingen! Er joggedress forresten synonymt med utvasket og stygt? Jeg ser ingen grunn til å sende ungen i barnehagen med nypressede dressbukser, skjorte og slips.
Rivjernet Skrevet 4. september 2013 #54 Skrevet 4. september 2013 Herregud, stakkars barn som blir dollet opp. Stakkars barn som -ikke- blir pyntet. Stakkars barn som må spise matpakke. Stakkars barn som kun får økologisk, selvdyrket mat. Stakkars barn som må disiplineres, stakkars barn som ikke disiplineres. Stakkars barn som løper rundt, stakkars barn som sitter stille. Stakkars...stakkars...stakkars....stakkars barn som helt sikkert er traumatisert for livet. Det er vel dere det egentlig er synd på. Ja, stakkars traumatiserte barn!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #55 Skrevet 5. september 2013 Der var trillinger på avdelingen som alltid var jålet opp i kjoler og strømpebukser. Foreldrene fikk mange spørsmål om de kunne ta på mer funksjonelle klær, men nei, deres barn skulle være fine, foreldrene dreit i at ungene faktisk fikk klumpete dresser pga. kjolene og hadde alt for lite på seg om vinteren fordi foreldrene bare tok med finklær i barnehagen. Anonymous poster hash: f916f...6fe Det er det mest tafatte jeg har hørt. Hvorfor tar man på vinterdressen utenpå en kjole? Du sier de hadde kjole og strømpebukse, da tar man av kjolen og har bare strømpebukse inni, ærlig talt... Snakk om å gjøre seg vanskelige. Anonymous poster hash: b6f83...2bf Kjole er en ting. Det blir en tull i dressen, men det går fint for mange unger. Strømpebukse er værre. Det gir bare våte, klamme og kalde føtter. Der ungene mine gikk fikk vi grei beskjed ved oppstart om at alle strømpebukser som ungene hadde på i barnehagen kom til å bli klippet føttene av. De fleste lærte etter et par runder med klipping. Anonymous poster hash: d0644...66a Skrev lenger oppe ang dette. De tok på dress for å statuere eksempel siden foreldrene ikke tok med skrikkelig med klær. Kun kjole og strømpebukse - med det resultat at de kunne IKKE ta av kjolen, for da gikk barna nakne på overkroppen, eller bare med en tynn trøye. Ble tatt opp på diverse foreldremøter dette uten bedring. Skrev litt mer i tidligere avsnitt, husker ikke alt ordrett. Anonymous poster hash: f916f...6fe Da er jo ikke problemet at de hadde kjole, men at de ikke hadde med en ullgenser eller lignende... Og å plage ungene for å "statuere et eksempel"? Latterlig. Anonymous poster hash: b6f83...2bf
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #56 Skrevet 5. september 2013 Litt inspirert av tråden til hun som var lei pyntede barn i bhg, så må jeg si jeg synes det er utrolig stygt med disse forferdelige stygge joggedressene til enhver tid. Joggedresser er forsåvidt greit, men hvorfor må de være så utvasket og i ufasong? Synes det er søtt med små prinsesser i bhg, so what ? Og gutten min har aldri hatt joggedress i bhg, det brukes kun hjemme. Her brukes kun ordentlige bukser, skjorter og gensere, klær som er behagelig å ha på og leke i. Ikke handler jeg klærne hans i kjedebutikker heller, kjedelig når alle barna har de samme klærne. Klærne hans er til for å brukes og bryr meg da ikke om det kommer en malingsflekk på de, da går de i søpla og jeg kjøper nytt. Dere som sender barna deres i stygge klær, er dere like sløve med dere selv også? Anonymous poster hash: c99db...c1c Enig! Anonymous poster hash: 09b7f...342
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #57 Skrevet 5. september 2013 Der var trillinger på avdelingen som alltid var jålet opp i kjoler og strømpebukser. Foreldrene fikk mange spørsmål om de kunne ta på mer funksjonelle klær, men nei, deres barn skulle være fine, foreldrene dreit i at ungene faktisk fikk klumpete dresser pga. kjolene og hadde alt for lite på seg om vinteren fordi foreldrene bare tok med finklær i barnehagen. Anonymous poster hash: f916f...6fe Det er det mest tafatte jeg har hørt. Hvorfor tar man på vinterdressen utenpå en kjole? Du sier de hadde kjole og strømpebukse, da tar man av kjolen og har bare strømpebukse inni, ærlig talt... Snakk om å gjøre seg vanskelige. Anonymous poster hash: b6f83...2bf Kjole er en ting. Det blir en tull i dressen, men det går fint for mange unger. Strømpebukse er værre. Det gir bare våte, klamme og kalde føtter. Der ungene mine gikk fikk vi grei beskjed ved oppstart om at alle strømpebukser som ungene hadde på i barnehagen kom til å bli klippet føttene av. De fleste lærte etter et par runder med klipping. Anonymous poster hash: d0644...66a Skrev lenger oppe ang dette. De tok på dress for å statuere eksempel siden foreldrene ikke tok med skrikkelig med klær. Kun kjole og strømpebukse - med det resultat at de kunne IKKE ta av kjolen, for da gikk barna nakne på overkroppen, eller bare med en tynn trøye. Ble tatt opp på diverse foreldremøter dette uten bedring. Skrev litt mer i tidligere avsnitt, husker ikke alt ordrett. Anonymous poster hash: f916f...6fe Da er jo ikke problemet at de hadde kjole, men at de ikke hadde med en ullgenser eller lignende... Og å plage ungene for å "statuere et eksempel"? Latterlig. Anonymous poster hash: b6f83...2bf Hva mener du de skulle gjort da? Når det ikke nyttet å snakke til foreldrene og forklare situasjonen? Latt de gå i bare kjole og strømpebukse ute? Synes det er helt grei måte å gjøre det på. Hele avdelingen kan vel ikke måtte ta hensyn til 2 - 3 stk som IKKE klarer å ta med nok klær til ungene sine? At alle da må være inne, når det står TYDELIG på månedsplan når de skal være ute? Tror neppe ungene ble plaget av å måtte ha en krøllete kjole under dressen. Når jeg ser hvordan guttungen av og til har kledd på seg, men krøll rundt bukselinningen kan jeg ikke skjønne at det skulle plage så veldig. Anonymous poster hash: f916f...6fe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #58 Skrevet 5. september 2013 Har du noen linker til klærne barnet ditt bruker HI? Jeg er også lei av joggeklær på guttene mine, men syns det er vanskelig å finne klær som er både funksjonelle og pene samtidig. Jeg er ikke hi, men anbefaler canvasbuksa til Meandi til både store og små gutter. De er helt supre! Sweatjakkene er også forresten. Anonymous poster hash: f932d...29a Der ser du hvor forskjellige folk er. Jeg kan virkelig ikke tenke meg noe styggere enn meandi klær. Søstra mi driver med det, og kommer har med hauger og lass av prøvekolleksjonen. Jeg bruker det til pyjamas. Nei takke meg til deilige myke joggebukser fra h&m i nøytrale farger. Anonymous poster hash: d60c7...99f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #59 Skrevet 5. september 2013 Joggedress er jo det mest geniale! What? Jo jo ser at det sikkert er behagelig og enkelt men det plagget kommer ikke inn her i huset, klarer det bare ikke. Anonymous poster hash: 591bb...299
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #60 Skrevet 5. september 2013 joggedress rocks! anytime, all the time! forige vinter så jeg ett stakkars lite barn kledd i jeans og fancy støvler som kunne ikke gå opp trappa fordi jeansen var for stram. Det stakkars barnet kunne ikke bøye knær! jeg tror det grenser med bekymringsmelding til barnevernet! Mellomting? Joggedress er og forblir utrolig stygt, men joda ser at det er lettvint og praktisk Anonymous poster hash: 591bb...299
Gilette Skrevet 5. september 2013 #61 Skrevet 5. september 2013 Jeg gleder meg til du får nummer to og tre. Vi kan snakkes da. Har mer enn tre men er heldigvis utstyrt med kun to tommeltotter og jeg kan traktere symaskin og strikkepinner. Mine jenter bruker kjoler i bh og på skolen, guttene går med bomullsbukser og genser/skjorte (med ett unntak og det er eldstemann som gikk med slips allerede i bh og alltid har vært for rolig av seg) Fant en oppskrift på hjemmestrikkede strømpebukser en gang for mange mange år siden og siden dengang har jeg strikket de selv til de som er i bh, imenst de som er på skolen går i stilongs/ullstrømpebukser frem til de er gammel nok til å velge selv om de ikke ønsker det (11-12 års alderen)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #62 Skrevet 5. september 2013 Der var trillinger på avdelingen som alltid var jålet opp i kjoler og strømpebukser. Foreldrene fikk mange spørsmål om de kunne ta på mer funksjonelle klær, men nei, deres barn skulle være fine, foreldrene dreit i at ungene faktisk fikk klumpete dresser pga. kjolene og hadde alt for lite på seg om vinteren fordi foreldrene bare tok med finklær i barnehagen. Anonymous poster hash: f916f...6fe Det er det mest tafatte jeg har hørt. Hvorfor tar man på vinterdressen utenpå en kjole? Du sier de hadde kjole og strømpebukse, da tar man av kjolen og har bare strømpebukse inni, ærlig talt... Snakk om å gjøre seg vanskelige. Anonymous poster hash: b6f83...2bf Kjole er en ting. Det blir en tull i dressen, men det går fint for mange unger. Strømpebukse er værre. Det gir bare våte, klamme og kalde føtter. Der ungene mine gikk fikk vi grei beskjed ved oppstart om at alle strømpebukser som ungene hadde på i barnehagen kom til å bli klippet føttene av. De fleste lærte etter et par runder med klipping. Anonymous poster hash: d0644...66a Skrev lenger oppe ang dette. De tok på dress for å statuere eksempel siden foreldrene ikke tok med skrikkelig med klær. Kun kjole og strømpebukse - med det resultat at de kunne IKKE ta av kjolen, for da gikk barna nakne på overkroppen, eller bare med en tynn trøye. Ble tatt opp på diverse foreldremøter dette uten bedring. Skrev litt mer i tidligere avsnitt, husker ikke alt ordrett. Anonymous poster hash: f916f...6fe Da er jo ikke problemet at de hadde kjole, men at de ikke hadde med en ullgenser eller lignende... Og å plage ungene for å "statuere et eksempel"? Latterlig. Anonymous poster hash: b6f83...2bf Hva mener du de skulle gjort da? Når det ikke nyttet å snakke til foreldrene og forklare situasjonen? Latt de gå i bare kjole og strømpebukse ute?Synes det er helt grei måte å gjøre det på. Hele avdelingen kan vel ikke måtte ta hensyn til 2 - 3 stk som IKKE klarer å ta med nok klær til ungene sine? At alle da må være inne, når det står TYDELIG på månedsplan når de skal være ute? Tror neppe ungene ble plaget av å måtte ha en krøllete kjole under dressen. Når jeg ser hvordan guttungen av og til har kledd på seg, men krøll rundt bukselinningen kan jeg ikke skjønne at det skulle plage så veldig. Anonymous poster hash: f916f...6fe Må man så må man, men du skrev at de gjorde det for å statuere et eksempel, da høres det ut som om det fantes alternativer men de gjorde det på denne måten for å "straffe" foreldrene (?). Hvis det var eneste måten å gjøre det på hadde det jo ikke noe med å statuere eksempel å gjøre? Anonymous poster hash: b6f83...2bf
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #63 Skrevet 5. september 2013 Gutta mine har alltid gått i joggedresser i barnehagen på vinteren.. Men jeg skjønner ikke sidestillingen her.. MÅ joggedresser være utvasket, hullete og fasongløse? Mine barn får nemlig nye klær stadig vekk og jeg klarer ikke for mitt bare liv se at de er shabby på noen som helst måte. Har faktisk fått skryt i barnehagen fordi de er så bra og praktisk kledd... Klærne er myke og deilige. Det har vært farger og mønster, fleecebukser på det kaldeste på vinteren, og barna har aldri måttet skifte for å ta på utedressen. Nå har de begynt på skolen så nå er det slitte jeans og bukser med knallfarger som er in. Men de har fortsatt hettegensere i skapet. Lillesøster er en selvutnevnt prinsesse, alltid opptatt av glitter og stæsj. Men i barnehagen er det som regel tights og genser.......... Anonymous poster hash: 57143...5b1
Gilette Skrevet 5. september 2013 #64 Skrevet 5. september 2013 Der var trillinger på avdelingen som alltid var jålet opp i kjoler og strømpebukser. Foreldrene fikk mange spørsmål om de kunne ta på mer funksjonelle klær, men nei, deres barn skulle være fine, foreldrene dreit i at ungene faktisk fikk klumpete dresser pga. kjolene og hadde alt for lite på seg om vinteren fordi foreldrene bare tok med finklær i barnehagen.Anonymous poster hash: f916f...6fe Det er det mest tafatte jeg har hørt. Hvorfor tar man på vinterdressen utenpå en kjole? Du sier de hadde kjole og strømpebukse, da tar man av kjolen og har bare strømpebukse inni, ærlig talt... Snakk om å gjøre seg vanskelige.Anonymous poster hash: b6f83...2bf Kjole er en ting. Det blir en tull i dressen, men det går fint for mange unger. Strømpebukse er værre. Det gir bare våte, klamme og kalde føtter. Der ungene mine gikk fikk vi grei beskjed ved oppstart om at alle strømpebukser som ungene hadde på i barnehagen kom til å bli klippet føttene av. De fleste lærte etter et par runder med klipping.Anonymous poster hash: d0644...66a Skrev lenger oppe ang dette.De tok på dress for å statuere eksempel siden foreldrene ikke tok med skrikkelig med klær. Kun kjole og strømpebukse - med det resultat at de kunne IKKE ta av kjolen, for da gikk barna nakne på overkroppen, eller bare med en tynn trøye. Ble tatt opp på diverse foreldremøter dette uten bedring. Skrev litt mer i tidligere avsnitt, husker ikke alt ordrett.Anonymous poster hash: f916f...6fe Da er jo ikke problemet at de hadde kjole, men at de ikke hadde med en ullgenser eller lignende...Og å plage ungene for å "statuere et eksempel"? Latterlig.Anonymous poster hash: b6f83...2bf Hva mener du de skulle gjort da? Når det ikke nyttet å snakke til foreldrene og forklare situasjonen? Latt de gå i bare kjole og strømpebukse ute?Synes det er helt grei måte å gjøre det på. Hele avdelingen kan vel ikke måtte ta hensyn til 2 - 3 stk som IKKE klarer å ta med nok klær til ungene sine? At alle da må være inne, når det står TYDELIG på månedsplan når de skal være ute? Tror neppe ungene ble plaget av å måtte ha en krøllete kjole under dressen. Når jeg ser hvordan guttungen av og til har kledd på seg, men krøll rundt bukselinningen kan jeg ikke skjønne at det skulle plage så veldig.Anonymous poster hash: f916f...6fe Må man så må man, men du skrev at de gjorde det for å statuere et eksempel, da høres det ut som om det fantes alternativer men de gjorde det på denne måten for å "straffe" foreldrene (?). Hvis det var eneste måten å gjøre det på hadde det jo ikke noe med å statuere eksempel å gjøre?Anonymous poster hash: b6f83...2bf Hvorfor ringte de ikke foreldrene og ga de to valg? 1) kom med overdeler til barna eller 2) hent barna? Er ikke barnas feil at foreldrene ikke brukte hjernecellene sine godt nok.
ms.Pond Skrevet 5. september 2013 #65 Skrevet 5. september 2013 Junior får som regel valget mellom to bukser,og da velger han alltid den som er mest "slækk", altså joggebukse, fleecebukse, eller canvasbukse/fritidsbukse. Vi har tre par jeans, og han nekter å ha de på seg. De er så godt som ubrukte. Her går komfort foran finklær i hverdagen, og det er helt greit. Det er tross alt han som skal leke og kose seg, og da ser jeg ikke poenget med å presse han inn i stive og uregjerlige klær fordi jeg synes det er fint. Gutten min er nydeig uansett hva han har på seg! For ikke å snakke om at det er veldig greit med bukse som enkelt trekkes av og på for en liten pjokk som trener på å gå på do på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #66 Skrevet 5. september 2013 Der var trillinger på avdelingen som alltid var jålet opp i kjoler og strømpebukser. Foreldrene fikk mange spørsmål om de kunne ta på mer funksjonelle klær, men nei, deres barn skulle være fine, foreldrene dreit i at ungene faktisk fikk klumpete dresser pga. kjolene og hadde alt for lite på seg om vinteren fordi foreldrene bare tok med finklær i barnehagen.Anonymous poster hash: f916f...6fe Det er det mest tafatte jeg har hørt. Hvorfor tar man på vinterdressen utenpå en kjole? Du sier de hadde kjole og strømpebukse, da tar man av kjolen og har bare strømpebukse inni, ærlig talt... Snakk om å gjøre seg vanskelige.Anonymous poster hash: b6f83...2bf Kjole er en ting. Det blir en tull i dressen, men det går fint for mange unger. Strømpebukse er værre. Det gir bare våte, klamme og kalde føtter. Der ungene mine gikk fikk vi grei beskjed ved oppstart om at alle strømpebukser som ungene hadde på i barnehagen kom til å bli klippet føttene av. De fleste lærte etter et par runder med klipping.Anonymous poster hash: d0644...66a Skrev lenger oppe ang dette.De tok på dress for å statuere eksempel siden foreldrene ikke tok med skrikkelig med klær. Kun kjole og strømpebukse - med det resultat at de kunne IKKE ta av kjolen, for da gikk barna nakne på overkroppen, eller bare med en tynn trøye. Ble tatt opp på diverse foreldremøter dette uten bedring. Skrev litt mer i tidligere avsnitt, husker ikke alt ordrett.Anonymous poster hash: f916f...6fe Da er jo ikke problemet at de hadde kjole, men at de ikke hadde med en ullgenser eller lignende...Og å plage ungene for å "statuere et eksempel"? Latterlig.Anonymous poster hash: b6f83...2bf Hva mener du de skulle gjort da? Når det ikke nyttet å snakke til foreldrene og forklare situasjonen? Latt de gå i bare kjole og strømpebukse ute?Synes det er helt grei måte å gjøre det på. Hele avdelingen kan vel ikke måtte ta hensyn til 2 - 3 stk som IKKE klarer å ta med nok klær til ungene sine? At alle da må være inne, når det står TYDELIG på månedsplan når de skal være ute? Tror neppe ungene ble plaget av å måtte ha en krøllete kjole under dressen. Når jeg ser hvordan guttungen av og til har kledd på seg, men krøll rundt bukselinningen kan jeg ikke skjønne at det skulle plage så veldig.Anonymous poster hash: f916f...6fe Må man så må man, men du skrev at de gjorde det for å statuere et eksempel, da høres det ut som om det fantes alternativer men de gjorde det på denne måten for å "straffe" foreldrene (?). Hvis det var eneste måten å gjøre det på hadde det jo ikke noe med å statuere eksempel å gjøre?Anonymous poster hash: b6f83...2bf Hvorfor ringte de ikke foreldrene og ga de to valg? 1) kom med overdeler til barna eller 2) hent barna? Er ikke barnas feil at foreldrene ikke brukte hjernecellene sine godt nok. Jeg vet ikke alt de gjorde, men de snakket direkte med foreldre - overhørte det flere ganger i garderoben. De tok det generelt opp på foreldremøter, de sendte mail generelt om at barna trengte skikkelig utvalg av klær. Det kan godt hende de ringte foreldre, det vet ikke jeg noe om. Og vil faktisk ikke spørre om det. Å bruke ordet "statuere eksempel" var tydeligvis feil, siden det er det som folk henger seg opp i. Skjønner at man må velge sine ord med stor omhu her, ellers blir man slaktet for en filleting - et ordvalg. Jeg skal vel ikke måtte sitte og forsvare hvorfor barnehagen gjorde som de gjorde? For alt jeg vet har de tatt det opp med styrer i barnehagen. Men når foreldre ikke følger opp, hva kan ansatte i barnehagen gjøre????????? Ha alle barna inne hele dagene fordi noen ikke har klær? Anonymous poster hash: f916f...6fe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #67 Skrevet 5. september 2013 Jeg sender mitt barn i de klærne JEG mener passer seg best for barnehagen. Han kan fint gå i ei slitt joggebukse hvis de skal være ute hele dagen eller de skal male/ tegne og han likevel kommer hjem full i flekker. Har en 5 åring som SITTER i sandkassen, så da ser jeg ikke poenget med å sende han i ny bukse. Men selv om joggebuksa er slitt, så er den hel, aldri sendt han med hullete klær. Som skifteklær har han både "pene" klær og mer slitte klær. De i barnehagen er veldig flinke når det må skiftes å velge klær som da passer videre til de aktivitetene de skal gjøre. Men han kan like gjerne gå pent kledd - som i dag - da han har skjortegenser fra Levis og baggy dongribukse. Tøff fleezejakke og caps - alt passer sammen. Hva andre mener og går i bryr meg ikke. Der var trillinger på avdelingen som alltid var jålet opp i kjoler og strømpebukser. Foreldrene fikk mange spørsmål om de kunne ta på mer funksjonelle klær, men nei, deres barn skulle være fine, foreldrene dreit i at ungene faktisk fikk klumpete dresser pga. kjolene og hadde alt for lite på seg om vinteren fordi foreldrene bare tok med finklær i barnehagen. Anonymous poster hash: f916f...6fe Disse trillingene har nok litt usikre foreldre og var sikkert veldig redd for at ikke deres håpefulle skulle bli populære nok, og for at dere andre foreldre ikke skulle tro at de ikke hadde god nok råd. Dessverre har jeg ofte sett at jo mer opptatt foreldrene er av at poden ikke skal stille opp i joggedress eller i "kjedebutikkklær" i bhg, jo mindre bryr de seg om hvordan gutten har det og om hvordan han oppfører seg... Anonymous poster hash: 7b904...3b4
kiki1980 Skrevet 5. september 2013 #68 Skrevet 5. september 2013 joggedress rocks! anytime, all the time! forige vinter så jeg ett stakkars lite barn kledd i jeans og fancy støvler som kunne ikke gå opp trappa fordi jeansen var for stram. Det stakkars barnet kunne ikke bøye knær! jeg tror det grenser med bekymringsmelding til barnevernet! Mellomting? Joggedress er og forblir utrolig stygt, men joda ser at det er lettvint og praktisk Anonymous poster hash: 591bb...299 Begge to ser veldig fin ut med joggedress, tro det eller ei. OG de er ikke utslitte!heller ikke stygge. Jeg vil at barna mine skal ikke føle seg bundet når de er ute, de skal utforske, leke osv. ikke tenke på hva andre har på seg men leke med alle uansett klær! Det har jo også andre klær men det har jeg på til anledning.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #69 Skrevet 5. september 2013 Barna bryr seg ikke før de kommer i 3-4 års alder, men det er de pene fruer som har råd til de dyreste av alt som ikke tåler å se barn i praktiske joggedresser. når de kommer til bleieavvenning å skal gå på toalettet selv er de ikke noe som er betre enn joggebukser. Anonymous poster hash: 3424c...6c1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #70 Skrevet 5. september 2013 Hvem sier slitte joggebukser, har ikke sett et barn i bhg. med slitte klør på 20 år. men nok av de som putter dyre merkevarer på barna før de fyller året, de har de råd til men og sponse nye leker til bhg. har de ikke råd til. klage kan de også Anonymous poster hash: 3424c...6c1
Bustetroll Skrevet 5. september 2013 #71 Skrevet 5. september 2013 Joggedress er jo det mest geniale! What? Jo jo ser at det sikkert er behagelig og enkelt men det plagget kommer ikke inn her i huset, klarer det bare ikke. Anonymous poster hash: 591bb...299 Så trist, egentlig. Det finnes jo et rimelig stort utvalg joggedresser . Noen ganske elegante, om jeg skal si det selv!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #72 Skrevet 5. september 2013 Høres ut som sære bhg rundtom. Skvise kjoler under dresser og klippe føtter av strømpebukser. Makan! Jeg hadde blitt forbannet på sistnevnte. Barn med strømpebukser blir ikke våtere eller kaldere enn dem med stilongs, men det kan være mer jobb å skifte. Og å med viten og vilje ødelegge barns klær grunnet latskap vitner om lite aktivitet i topplokket. Hva skjer med de mange barna som har foreldre som ikke har råd til nytt tøy? Det er overraskende mange som sliter. Ang kjoler så hadde foreldrene kanskje hatt godt av påkledningsveiledning fra bhg. Kjoler kan være greit så lenge den kan tas av og erstattes med tykkere uteklær. Anonymous poster hash: 021fd...f60
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #73 Skrevet 5. september 2013 Ja huff og huff. Ille gæli med joggebukse gitt. Anonymous poster hash: 1d790...eed I bhg. er joggebukse det beste for barnet Bare vent til deres håpefulle kommer i skolen da blir det annen kleskode, fikk nettopp vite i 1 klasse far en info om hvilke klesmerker en bør velge for ikke og utstøtt av medelever, dette kom kontaktlærer og informerte alle i klassen om. Kanskje på tide og gå tilbake til skoleuniform. alle kan ikke kjøpe de dyre merkevarene de la frem.Det skal ikke vere lett og kle barna verken i bhg. eller skolen i dag Anonymous poster hash: 3424c...6c1
kiki1980 Skrevet 5. september 2013 #74 Skrevet 5. september 2013 Barna bryr seg ikke før de kommer i 3-4 års alder, men det er de pene fruer som har råd til de dyreste av alt som ikke tåler å se barn i praktiske joggedresser. når de kommer til bleieavvenning å skal gå på toalettet selv er de ikke noe som er betre enn joggebukser. Anonymous poster hash: 3424c...6c1 Vet ikke hvem disse pene fruer er men jeg er farmasøyt, mannen ingenør, vi har nok penger til ditt og datt. Jeg er en praktisk person, elsker natur, jeg vil oppdra mine barn til å ikke henge seg opp i klær men ser verden rundt seg, ikke dømme pga hva noen har på seg, ikke bruke tid til og med på sånne banale ting. Er ikke skogen, naturen, venner viktigere? spiller det noen rolle hva de har på seg så lenge de leker med ball alle sammen?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #75 Skrevet 5. september 2013 Joggedress på bhg-barn synes jeg er helt ok. Praktisk og komfortabelt. Men derimot gremmes jeg når jeg ser vgs-elever i det samme... Eller trenings-thights overalt... Anonymous poster hash: 8959e...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå