Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 . Anonymous poster hash: 4ba28...806
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Neskollen er ett flott boligområder. Dyrt, nei. Helt vanlig priser vil nå jeg si. Det eneste du Bør tenke på er bomringen. Hvis du jobber mot Oslo (hvis du ikke gidder å kjøre rundt) koster det deg 22 kr per vei (billigere med brikke så klart). Dette gjorde at vi valgte å bosette oss på kløfta i stedet, fordi vi er to stk, to biler, som må gjennom bommen:-) Anonymous poster hash: 3762f...5e6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Neskollen er ett flott boligområder. Dyrt, nei. Helt vanlig priser vil nå jeg si. Det eneste du Bør tenke på er bomringen. Hvis du jobber mot Oslo (hvis du ikke gidder å kjøre rundt) koster det deg 22 kr per vei (billigere med brikke så klart). Dette gjorde at vi valgte å bosette oss på kløfta i stedet, fordi vi er to stk, to biler, som må gjennom bommen:-)Anonymous poster hash: 3762f...5e6 Ingen av oss jobber i Oslo. Jeg har hørt av 2 forskjellige mennesker samme historie, de flyttet fra antakelsen fordi kommunale avgifter er dyre og at det er dyrt der. Anonymous poster hash: 4ba28...806
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Kommunale avgifter tror jeg ligger på 10 000kr i året, om jeg ikke husker feil. Kjenner flere som bor der, de er kjempe fornøyd. I de boligene helt nederst har det visstnok vært litt tull. Litt sosial klienter som har laget litt spell og bråk for de andre naboene i leilighetene, ellers tror jeg det er ganske bra. Bra barnehager også jeg vet noensom bor opp over skråningen har hatt lite sol på tomten sin, og ikke vært så fornøyd med nesten bare skygge. . Ellers er det flere jeg kjenner som syntes det er topp å bo der :-) Anonymous poster hash: 3762f...5e6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Okei. Men takk for svar. Jeg kjenner ingen som bor der, så derfor jeg spurte her. Anonymous poster hash: 4ba28...806
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Helt i orden, jeg er relativt godt kjent der så bare å spørre :-) bodde en periode på kløfta, nå flyttet til Jessheim (det ligger jo ganske nærme neskollen). Som sagt mange som er fornøyde, boligfeltet der vokser og vokser så tydelig at det er populært:) Anonymous poster hash: 3762f...5e6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg bor også på Jessheim Bor i leilighet som vi skal snart selge, og kjøpt oss hus midt på topoen i Neskollen som skal bygges nå, så er så spente. Det er blitt så dyrt på Jessheim, vi hadde ikke klart å kjøpe hus her, ikke så fint som vi kjøpte på Neskollen. Anonymous poster hash: 4ba28...806
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Bor på neskollen, eier eget hus, begge pendler. Tror det er rundt 10.000 i kommunale utgifter. Bommen kan forskuddsbetales, setter du inn 5000 får du 50% på alle passeringene. Får mye hus for pengene her, det er sosialt og veldig hyggelig å bo her. Superkort vei til bhg og skole og et perfekt oppvekstmiljø for barn. Anonymous poster hash: 53c0b...107
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Bor på neskollen, eier eget hus, begge pendler. Tror det er rundt 10.000 i kommunale utgifter. Bommen kan forskuddsbetales, setter du inn 5000 får du 50% på alle passeringene. Får mye hus for pengene her, det er sosialt og veldig hyggelig å bo her. Superkort vei til bhg og skole og et perfekt oppvekstmiljø for barn. Anonymous poster hash: 53c0b...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå