Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #26 Skrevet 4. september 2013 Ja ja. Valg debat her og. Anonymous poster hash: 18b47...53b Atte hæ? Hva er det du mener? Anonymous poster hash: c69c8...81b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #27 Skrevet 4. september 2013 Ingen som hindrer deg i å leve som før i tiden.Selg bil (langt de fleste hadde ikke bil), vaskemaskin og oppvaskmaskin ryker også, sy/strikk klær selv (evt kan du kjøpe brukt selv om det ikke ble gjort før), selg huset/leilighet og flytt til noe mer spartansk (f.eks uten innlagt vann og elektrisitet). Dere kan fint leve på en inntekt, men det krever at dere gir opp en del av livsstilen dere har.... men det vil du vel ikke? Mye vil ha mer og sytepaver krever mer.Hva er det du ikke ønsker for døtrene dine? Mulighet til utdannelse? Rett til å få samme jobb som menn, forsørge seg selv? Velge eget liv uten at en mann bestemmer? Rett til å bestemme over egen kropp? Rett til å ta egne valg på egne vegne? Hva er det med likestillingen du ikke liker?Snakk om å være kunnskapsløs og historieløs. Kanskje like greit om du holder deg innenfor husets fire vegger for da slipper vi andre å forholde oss til nek som deg, men ikke f*** om du skal få 260.000,- for å pisse rundt hjemme å dekorere hjemmet og lage mat fra bunnen av.Anonymous poster hash: 8789e...aed Klarer ikke ta deg seriøst pga det siste avsnittet ditt der. Anonymous poster hash: cf96c...642 Hm, da er vi vel i samme båt for jeg klarer ikke ta deg seriøst. Anonymous poster hash: 8789e...aed Jeg slengte nå ikke deg i bås med det første. Og jeg er langt i fra et nek, som du sier Enig om å være uenig. Anonymous poster hash: cf96c...642
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #28 Skrevet 4. september 2013 Kommer aldri til å forstå de som presterer å klage på at vi kvinner faktisk nå har mulighet til å VELGE hva vi vil gjøre med livene våre. hvordan er det du ikke har valget mener du? Anonymous poster hash: 04823...eb3
nistepakka Skrevet 4. september 2013 #29 Skrevet 4. september 2013 Kommer aldri til å forstå de som presterer å klage på at vi kvinner faktisk nå har mulighet til å VELGE hva vi vil gjøre med livene våre. hvordan er det du ikke har valget mener du? Anonymous poster hash: 04823...eb3 Les setningen en gang til. Vi HAR valget om å gjøre akkurat som vi vil, enten det er å gå hjemme eller jobbe, og jeg forstår ikke at det går an å klage på akkurat det.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #30 Skrevet 4. september 2013 Kommer aldri til å forstå de som presterer å klage på at vi kvinner faktisk nå har mulighet til å VELGE hva vi vil gjøre med livene våre. hvordan er det du ikke har valget mener du? Anonymous poster hash: 04823...eb3 Les setningen en gang til. Vi HAR valget om å gjøre akkurat som vi vil, enten det er å gå hjemme eller jobbe, og jeg forstår ikke at det går an å klage på akkurat det. det ble litt feil i hodet mitt da jeg leste..beklager.. Anonymous poster hash: 04823...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå