Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Vi har flyttet ut av en leid bolig og inn i kjøpt hus. Vi har overrakt nøkler, nedvask gjort av profesjonelle og alt er fint, men huseier gidder ikke å dra seg til banken for å frigjøre depositum kontoen!!! 3x husleie er en del penger og siden jeg har byttet bank i forbindelse med huskjøp ønsker jeg jo å ferdig gjøre alle forhold i den gamle banken... Det er jo ikke som om dette er hans penger! De er jo mine... Anonymous poster hash: 06be6...f57
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Ring og mas! Igjen og igjen. Ofte funker det best dessverre! Anonymous poster hash: b3e4c...527
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Hvor lenge er det siden alt var ferdig, nøklene levert ol da? Utleiier må jo også ha tid til å gå over leiligheten etterpå ol. Går det flere uker er det bare å mase for å få et tidspunkt. Anonymous poster hash: dd6b7...523
mamma_til_gutt Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 du kan gå i banken og kreve de utbetalt. Da får han et brev og får en frist til å komme med innsigelser. Gjør han ikke det blir de utbetalt til deg..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 du kan gå i banken og kreve de utbetalt. Da får han et brev og får en frist til å komme med innsigelser. Gjør han ikke det blir de utbetalt til deg.. Jupp, det måtte vi gjøre til slutt. Irriterende! Møt opp på døra hjemme hos han.. Anonymous poster hash: d17fc...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå