Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Hei! Hvor lenge kan en baby på 2-3 mnd være i den nå? Noen som vet litt fakta? Evt når kan man begynne å bruke den? Leser litt på nettet nå og det er store forskjeller på svarene.... Har ikke tenkt å bruke den veldig mye, men vi bor i nærheten av fine skogsløyper, og hadde vært fint med en liten skogstur der vogn ikke kommer frem... Har en runde på ca 45min! Anonymous poster hash: e3bdd...539
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Ser ingen problem med det så lenge babyen virker fornøyd. God tur! Anonymous poster hash: a57ef...cb6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 45 min er helt uproblematisk. Anonymous poster hash: 41735...d1b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Høres bra ut Takk for svar Anonymous poster hash: e3bdd...539
Gjest Kira Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Hvis du skal gå den runden ofte anbefaler jeg deg å gå til anskaffelse av ordentlig bæretøy. Jeg hadde BB til min første, og aldri mer. Den er så ubehagelig for nakken og skuldrene, i tillegg ingen god stilling for babyen. Jeg kjøpte meg en Manduca, du verden for en forskjell
Gjest Anybody Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Det går så fint så! Baby lille og jeg elsket min BB. Legen og manuellterapeuten sa det ikke var noe problem, og ikke påvist noe skader på rygg eller hofter eller andre steder i forbindelse med BB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå