Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Hvor stor er den når den legges sammen? Tar den hele bagasjeplassen i en vanlig stasjonsvogn for eks? Anonymous poster hash: d32c1...336
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Tar endel plass når det er med bagen. Vi har octavia stasjonsvogn og fikk plass til to medium kofferter, vogn med bagdel, et par poser og en barnesykkel (minste str) i bagasjerommet. Anonymous poster hash: 2438c...c28
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Tar endel plass når det er med bagen. Vi har octavia stasjonsvogn og fikk plass til to medium kofferter, vogn med bagdel, et par poser og en barnesykkel (minste str) i bagasjerommet. Anonymous poster hash: 2438c...c28 Men uten bagdelen da, kun sortsdelen, er den stor da og? Må kjøpe ny sportsvogn, men det er da så himla vanskelig!! Anbefaler du denne vogna for en 5 mnds baby? Takk for svar! HI Anonymous poster hash: d32c1...336
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Vi har MB UJ til vårt barn, byttet til sportsdelen fra ca 5 mnd. - det gikk kjempefint! Barnet har elsket å sitte fremovervendt for å følge med fra første stund (vi brukte så og si aldri selene heller). Vognen er enkel å legge sammen å få inn i bagasjerommet. Vi har aldri hatt noen annen vogn men jeg har ikke inntrykk av at den tar noe større plass enn andre sportsvogner. Anbefales! Anonymous poster hash: 6a159...eed
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Forresten - jeg får faktisk vognen inn i bagasjerommet på vår lille VW Polo også - uten å legge ned noe sete el.l (hattehyllen har vi tatt bort ;-) ) Anonymous poster hash: 6a159...eed
Elsker livet Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Den er lang sammenlagt, men opptar ikke store plassen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Den er lang men ganske flatsamm Vi har MB UJ til vårt barn, byttet til sportsdelen fra ca 5 mnd. - det gikk kjempefint! Barnet har elsket å sitte fremovervendt for å følge med fra første stund (vi brukte så og si aldri selene heller). Vognen er enkel å legge sammen å få inn i bagasjerommet. Vi har aldri hatt noen annen vogn men jeg har ikke inntrykk av at den tar noe større plass enn andre sportsvogner. Anbefales! Anonymous poster hash: 6a159...eed Dere brukte så og si aldri selene? Tuller du? Høres ikke helt smart ut du.... MB er lang og flat sammenlagt, jeg synes den tok mye plass i forhold til andre trehjulinger jeg har hatt, dette var mye av grunnen til at jeg solgte den. Anonymous poster hash: 13da9...d73
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Brukte ikke selene på en på 5 mnd? bruker de på vår 2,5 åring vi. Livsfarlig uten! Anonymous poster hash: a6e19...059
Fullrulle86 Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Det tar større plass i areal fordi den er lang, men den blir veldig flat. Flatere enn mange andre sportsvogner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå