Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg har aldri sett mannen min gråte, ikke engang ved dødsfall! Jeg skjønner ikke hvorfor han aldri kan sleppe seg løs og vise litt følelser!? Er dette vanlig, gråter mennene deres ? Anonymous poster hash: 7293a...2f8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Min gråter ikke, noe jeg syns er veldig greit, for jeg suger i og trøste voksne folk som gråter, av en eller annen grunn Men han har grått 3 ganger, som jeg har sett. 1- da sønnen vår ble født 2- da morfaren som han var ufattelig glad i døde 3- da jeg ble akutt og alvorlig syk Så jo, han har det i seg. Men det skal myye til at han tar til tårene. Noen ganger kunne jeg ønske han var mer følelseslada, men i bunn og grunn liker jeg at han er som han er! Anonymous poster hash: 56bd4...01f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Nei. Han er ikke så flink til å vise følelser. Har sett en tåre i øyekroken hans et par ganger i løpet av de 15 årene vi har vært sammen. Det er alt. Anonymous poster hash: 4e008...ee8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Har sett han gråte 5 ganger på de 15 årene vi har hatt sammen. Vi har fire barn, og alle fødslene fikk tårene frem. Den femte gangen var i begravelsen til en barndomskamerat av han som kjørte seg ihjel på motorsykkelen. Han gråt ikke under seremonien, og ikke da kisten ble senket, men da han sto ansikt til ansikt med faren og broren til den døde etter jordpåleggelsen, da klarte han ikke holde inne lenger. Så han er ikke akkurat noen sippe-mann, og det er helt greit, sippete menn som griner støtt og stadig er veldig lite mandig Anonymous poster hash: fa1e2...94a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Det har skjedd, men ikke så mange ganger. Anonymous poster hash: befa3...7cc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Mannen min viser følelser. Han gråt da jeg fortalte jeg var gravid, da jenta ble født, og når noen dør. Han kan også felle en tåre eller to når vi har krangla skikkelig. Anonymous poster hash: 1ff1c...735
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Han gråt når farfaren min døde, og han kan få en tåre i øyekroken når jentungen sier at hun er glad i ham, eller han hører sanger som handler om hvor glad man er i sine barn osv. Anonymous poster hash: 0d7f1...16e
Naturell Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Min mann gråter rett som det er for han er utrolig lettrørt akkurat som sin mor. Han og svigermor gråter hele tiden :-) I begynnelsen syntes jeg det var litt kleint, men etter at vi fikk barn har jeg blitt like ille selv :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Han gråter av og til, men absolutt ikke ofte. Typisk ved fødsel, dødsfall o.l. Også har han grått når han har vært syk og hatt sterke smerter - det er nesten det verste å være vitne til, vanskelig å trøste i slike situasjoner...! Anonymous poster hash: 5ee49...aaf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Har aldri sett mannen min gråte og vi har vært sammen i 14 år. Men han ble skikkelig følelsesladda da våre tre barn kom til verden, spesielt på nr en tror jeg han ble full av tårer uten at han gråt for det. Ingen nære har heldigvis gått bort, så hvordan han reagerer da vet jeg ikke... mens jeg sitter der og sipper når jeg ser noe følelsesladet på tv(fødsler!) ! Anonymous poster hash: 80634...bd2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Har en mann som viser følelser, men gråter veldig skjelden. Han har grått som jeg har sett det, har ikke tall på det. Men han gråter i begravelser. Han gråt også når vi fant ut at han var "problemet" med å få barn, han hadde dårlige svømmere og han sa at jeg gjerne måtte gå fra ham for å finne en mann som kunne gi meg alle de barna jeg ønsket meg. Anonymous poster hash: b47be...a8f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Det har skjedd, men veldig sjelden. Det må ha skjedd noe stort f.eks. fødsel eller noe sørgelig som da hans mormor døde. Synes også det er veldig greit at han ikke gråter så ofte. Anonymous poster hash: 7d6ae...d85
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Ja. Gråter når han ser på tv/film og da han fridde Anonymous poster hash: 2136b...942
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Det har skjedd, men det er veldig sjeldent og kun i sammenhenger det "passer seg". Nei uff, det hørtes litt rart ut, men jeg mener altså ved store følelsesmessige påkjenninger som dødsfall osv. Han er i utgangspunktet ikke noe flink med følelser og holder nok mye inne. På en måte syns jeg det er greit, menn som griner til stadighet er utrolig usexy. En mann som blir tydelig rørt ved barnefødsler, store begivenheter som bryllup og av kjærlighet er fint syns jeg, men sippegutter har jeg lite sansen for. Anonymous poster hash: 64206...549
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 min har gråtet 2 ganger på de årene vi har vært sammen, ene gangen var når jeg fant ut at bestevenninna mi var død. han var også veldig god venn av henne og 2 gangen var når broren prøvde å ta livet sitt.. ellers så pleier han ikke å gråte. Anonymous poster hash: 45040...f9b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Selvsagt gråter min mann. Anonymous poster hash: 5fa35...3e8
DotM Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 Har sett han gråte ved et par anledinger
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #18 Skrevet 4. september 2013 Pysete menn dere har ! Anonymous poster hash: 292b7...ddb
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #19 Skrevet 4. september 2013 Han kan gråte, men det er sjeldent at han gjør det.. Han har ikke opplevd så mye vondt i livet, heller ikke dødsfall, så tenker at tårene kommer etter hvert.. Jeg er dårlig på å trøste, så det er like greit. Anonymous poster hash: 0dfcc...4b5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #20 Skrevet 4. september 2013 Han gråt da jeg ville skilles. Gråt ikke da barnet ble født eller da faren eller bestefaren døde. Anonymous poster hash: b1094...720
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #21 Skrevet 4. september 2013 Han gråter rett som det er, blir veldig fort rørt... I begynnelsen synes jeg det var rart, at han nesten felte fler tårer enn meg(jeg gråter sjeldent) men nå liker jeg det jeg!! liker at han får en tåre eller tre i øyekroken når jeg sier hvor mye jeg elsker ham og ikke kunne ha vært ham foruten, liker å se at mannen min faktisk har følelser og tør å vise det!! Heller det en motsatt! Anonymous poster hash: 7e7cf...bba
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #22 Skrevet 4. september 2013 Har sett han gråte to ganger i løpet av de 5 årene vi har vært sammen, begge gangene har vært når jeg har villet gå fra han. Han gråter ikke ved dødsfall eller noe sånn :-O Jeg derimot er altfor følsom, tror ikke jeg kunne gått i en eneste begravelse uten å ha grått. Til og med ukjente som garvet vondt kan få tårene mine til å renne. Og jeg blir faktisk irritert av å ikke kunne ta meg sammen :-P Anonymous poster hash: 5283e...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå