Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Som liten ble jeg utsatt for omsorgssvikt, min far var voldelig mot oss barna og min mor, og min mor slet med angs og deprasjon og var psykisk syk. Ingen var med meg på skolen første skoledag, ingen kom når vi hadde avslutningsfest, julebord osv på skolen. Jeg dro alene. Ikke fikk jeg ukelønn/lørdagsgodt og husker godt når min bestevennine fikk 50,- hver lørdag for å kjøpe godteri på butikken mens jeg pantet flasker for å kjøpe meg godteri. Ikke fikk jeg hjelp med leksene (noe som resulterte at jeg hang alltid etter) Idag er jeg en voksen dame med samboer og ei datter på 8 mnd. Da jeg endelig ble gravid kom redselen. Hva om jeg ikke ble en god nok mor? Det eneste jeg tenkte på var at hun IKKE skulle få en trist barndom som min.. Jeg slet med fødselsdeperasjon når hun ble født og følte ikke noe for henne bortsett fra sterk beskyttelsesinnstinkt. Hadde konstant dårlig samvittighet. Men nå elsker jeg henne over alt på jord, den dagen hun så meg inni øynene og smilte.. Kan si at det var verdens beste følelse og jeg felte noen tårer.. Det har noe med at hun gir litt av seg, ler og skravler. Er bare så lykkelig om dagen., og skal gjøre ALT for å gi henne en trygg og harmonisk barndom. Lille vakre jenta mi. Takk til dere som tok dere tid til å lese, følte at dette måtte ut. Anonymous poster hash: 866be...117
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hadde det på samme måte, og det er så ubeskrivelig deilig når det endelig kommer! Anonymous poster hash: a92c7...a12
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Får tårer i øynene og klump i halsen! Godt å høre, HI Anonymous poster hash: 823c7...82b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Dette var fint å lese. Stå på! Anonymous poster hash: cf54e...f15
Monajenten Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg heier på deg, HI! Lykke til med livet og kjærligheten
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Takk for svar:-) Hi Anonymous poster hash: 866be...117
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg heier på deg jeg også HI,enn at du som har vært gjennom alt dette kom sterk ut på den andre siden!All honnør til deg, du er ei fantastisk mor!! Anonymous poster hash: 932a5...248
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Dette kommer til å gå bra! Stå på du er sterk! Anonymous poster hash: 866be...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå