Gå til innhold

hjelp!!??

lilleluli

Anbefalte innlegg

er jeg bare hysterisk eller.. jeg spiste skyr meg musli, babyen min fikk en blitteliten smak bare av selve skyren. etterpå ser jeg at muslien er honningglasert så nå er jeg helt fra meg:(

babyen er 10 mnd .. 

hva ville dere ha gjort?

hun fikk bare litt skyr men honningen kun jo ha kommer ut i den siden jeg hadde blannet muslien i:(

føler meg som verdens verste mamma nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror muligens at ja, du er nok litt hysterisk....no offense.... Dette går bra, men om du fortsatt er usikker så kanskje du kunne ringt helsestasjonen å snakket med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg bare hysterisk eller.. jeg spiste skyr meg musli, babyen min fikk en blitteliten smak bare av selve skyren. etterpå ser jeg at muslien er honningglasert så nå er jeg helt fra meg:(

babyen er 10 mnd .. 

hva ville dere ha gjort?

hun fikk bare litt skyr men honningen kun jo ha kommer ut i den siden jeg hadde blannet muslien i:(

føler meg som verdens verste mamma nå.

slapp av! Dette går nok helt fint. I mange land er faktisk barnegrøten tilsatt honning. Ikke at det er en oppfordring altså, men ro ned. Det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan lese litt her om spedbarnbotulisme som kan forårsakes av honning.Det står at de første syptomene kommer som regel kommer innen 12-36 timer.

Men du kan nok slappe av. Det er ikke så mange tilfeller som er registrert i Norge :)

Endret av S_Dreams
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...