Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Har lys lys grønnaktig utflod! Svir eller klør ikke og ingen uvanlig lukt. Var mer av det før men er akkurat ferdig med en sånn kur for å gjenopprette balansen der nede. Det hjalp på mengden men fargen er den samme. Hva kan det være? Mulig jeg har hatt det hele graviditeten men begynte ikke å stusse over før for noen uker siden. Var legen som bad meg kjøpe disse kapslene på apoteket. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: e6071...87a
FirstAidKit Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg! Jeg går på sånn melkekapselkur nå. Legen mente det var bakteriell vaginose, så hvis det ikke funker med denne kuren, blir det antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Det funka kun på mengden hos meg, men kanskje det funker bedre for deg! er fargen som uroer meg.. Anonymous poster hash: e6071...87a
økln Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Jeg også! Har prøvd å ikke tenke på det Siden det ikke er lukt eller kløe/svie. Likevel bekymrer det meg litt, så jeg skal til legen i morgen. Fargen er ubestemmelig, klarer ikke skille om den er gul eller lys grønn.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg også! Har prøvd å ikke tenke på det Siden det ikke er lukt eller kløe/svie. Likevel bekymrer det meg litt, så jeg skal til legen i morgen. Fargen er ubestemmelig, klarer ikke skille om den er gul eller lys grønn. Høres akkurat ut som meg! Tror jeg må ta meg en ny tur til legen jeg og Anonymous poster hash: e6071...87a
Stella Maris Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Grønt er ofte tegn på bakterier i kroppen. Om sår vesker gult eller grønt feks, eller snørret er grønt, så er det bakterier ute og går. Sikkert lurt å ta en tlf til legen og høre hva h*n mener
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg hadde også gulgrønn utflod noen uker, så gikk det plutselig over når jeg var rundt 15-16 uker på vei. Hadde heller ikke svie og kløe. Anonymous poster hash: e31c1...35f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Var hos legen idag og han trodde det var bakteriell vaginose så fikk antibiotika i tilfelle. Sendte inn prøve men det tok en uke å få svar på, men tar den kuren uansett jeg. Jaja! Håper ikke det kommer tilbake igjen! Anonymous poster hash: e6071...87a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 det har jeg også hatt hele tiden !! Anonymous poster hash: c296a...c96
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Jeg fikk beskjed om at det burde behandles siden det økte risikoen for senabort/dødfødsel!! Ble kjempe redd da han sa det Anonymous poster hash: e6071...87a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Jeg fikk beskjed om at det burde behandles siden det økte risikoen for senabort/dødfødsel!! Ble kjempe redd da han sa det Anonymous poster hash: e6071...87a HVA ???? hvis man har påvist vaginose eller bare ved grønn utflod? hva slags behandling har du fått da ??? Anonymous poster hash: c296a...c96
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Jeg fikk beskjed om at det burde behandles siden det økte risikoen for senabort/dødfødsel!! Ble kjempe redd da han sa det Anonymous poster hash: e6071...87a HVA ???? hvis man har påvist vaginose eller bare ved grønn utflod? hva slags behandling har du fått da ??? Anonymous poster hash: c296a...c96 Ved påvist vaginose. Prøvene mine ble sendt inn men fikk antibiotika kur som jeg begynte på i går i tilfelle. Legen fortalte at det økte risikoen men nå er jo risikoen så liten fra før av da. Men er jo kanskje greit å få tatt en bakterie prøve, han titta på meg og så veldig fort at det ligna på bakterier vaginose. Anonymous poster hash: e6071...87a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Fikk dalacin. 1 vagitorie før du legger deg i 3 dager, null stress! Anonymous poster hash: e6071...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå