Lillababy Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Har nokon erfaring med provera? Eg ahr fått resept i dag. Usikker på om eg skal bruka den. Har fått den pga vedvarande blødning etter spontanabort for 4 veker sidan. Kan sjå ut som at det har gått litt tilbake i dag. Ved å byrja på den vil eg jo mista ein eggl. legen meinte at eg kanskej alt hadde hatt ein eggl og ein mens, til tross for kort tid sidan aborten. Vil dette medikamentet tilføra kroppen min noko sunt, eller er det å klussa med naturen. ønske rå bli gravid igjen. mann i norsjøen, så treng alle eggl eg kan få Set stor pris på svar. Skriv her inne fordi eg håpar fleire av dykk som har peiling vil sjå innlegget.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hvis jeg var i din situasjon ville jeg ikke gjort det. Forsøker du ikke og bli gravid og du skulle på ferie den uka du hadde mensen ville jeg brukt preparatet.
Lillababy Skrevet 4. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2013 Tusen takk for svar! Har nett vore i syden-utan provera: anbefales ikkje:( ok , prøver utan, men om det ikkje slutter å blø om nokre dagar får eg revurdera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå