Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Når la dere babyen deres på eget rom?Jeg har begynt med det nå og han er snart 5 mnd.Han har rett å slett for liten plass i vugga så vi prøvde for en uke siden.Og det har gått bra.Han synes tydelig det er deilig med god plass også sover mamma og pappa litt bedre Anonymous poster hash: 64f49...8a9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Tror vi begynte rundt 4-5 måneder vi også :-) Nå han begynte å sove litt lengre perioder om natta. Både han og vi fikk mere ro og sov bedre da. Anonymous poster hash: feeed...1c6
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Vi la dem også over på eget rom da de ikke passet i vogga lengre, for vi hadde ikke plass til sprinkelseng på rommet. Ene var ca 5mnd og andre var 6mnd. Det gikk veldig bra med begge, selv om vi ikke merket så veldig stor forskjell på antall ganger de våknet, så var det veldig godt å få soverommet for seg selv igjen. Anonymous poster hash: 6f247...1df
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Ho fikk eget rom da vi flyttet og var 6mnd. men i den gamle leiligheten sov ho i senga inne på vårt rom frem til første amming i 23 tiden, så lå ho faktisk på gangen til morningen, eller så kom ikke vi frem til senga. Det var en dårlig løsning, men en midlertidig en som fungerte helt greit. Anonymous poster hash: f14eb...ffc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Takk for svar! Jeg hadde egentlig ventet den "Herregud!Det er for tidlig!"-kommentaren Men det er godt at det er flere Anonymous poster hash: 64f49...8a9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 4 mnd Anonymous poster hash: a8860...8b9
rasekatten Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Ser ut som det bare er meg som er teit, hehe... Vi hadde henne på rommet til hun var 2 år. Men var fordi hun sluttet og puste veldig ofte...
Madolyn Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 4 mnd på begge to da de våkna annenhver time og jeg begynte å bli desperat etter søvn. Hjalp dessverre ikke
MarshOfDecay Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Vår datter har ligget på eget rom siden hun var fire uker. Ingen av oss sov godt, og jeg føler jeg er en bedre mamma for henne når jeg får flere timer sammenhengende søvn. Har selvfølgelig babycall, så jeg hører henne når hun våkner
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Jeg tror jeg kommer til å legge han inn på eget rom ved 9-12 mnd alder Mange smålyder jeg ikke hører over babycallen, og siden de anbefaler å vente en god stund for å redusere risikoen for krybbedød (Siden babyen bl.a. ikke går inn i like dyp søvn når de ligger på foreldrenes rom), så gjør vi det Anonymous poster hash: 31c40...ada
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Vår er 21 mnd og deler rom med oss enda. Men hun plages med pusten på natten så det er grunnen. Syns ikke 5 mnd er for tidlig hvis alle parter er klar for det :-) Anonymous poster hash: 776ab...fc4
☆☆☆ Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Ca 9 mnd, då vi flytta. Hadde berre eitt soverom fram til det. Vogga vart aldri for lita, men vart byta ut ved ca 7-8 mnd då ho byrja å reise seg, vi vart redde for at ho skulle kome seg over kanten.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Eldste var 18 mnd, men flyttet inn til oss igjen da han var litt over to år. Han våknet ofte og var redd og sov bedre hos oss. De to yngste (tvillinger) har sovet på eget rom sammen siden de var 11 mnd. Det har egentlig fungert dårlig. Nå er vi på ferie og må sove på samme rom og nå sover de såå mye bedre, så tror vi flytter dem inn igjen til oss når vi kommer hjem. Alle må gjøre det som er best for dem og som gir best og mest mulig søvn for alle parter, synes jeg. Anonymous poster hash: 2e88f...c11
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 6 mnd pga dårlig søvn hos alle parter. Hun sov mye bedre etter det (far i hus også). Tror jeg kommer til å gjøre det med nestemann også med mindre det er noe spesielt.. Anonymous poster hash: 29b8c...f48
Tordensky Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 10mnd. Samtidig med nattavvenning og vi mistenkte at han våknet av at vi la oss. Alle sov bedre etterpå, men han sover fortsatt hos oss etter 04/05-tiden når han våkner for pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå