Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Blir det da HELT feil å ha på svart skjørt (i type dress-stoff) med en lys bluse til? Eier ikke en eneste fin kjole, og ser mørkt på å starte på nettsøk etter kjoler.. Tips meg evt om fine nettbutikker med kjoler til slike anledninger? Setter pris på all hjelp jeg kan få! Anonymous poster hash: 4e7a1...b2f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Aldri svart i bryllup!!!! Anonymous poster hash: 309f2...092
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 svart går fint i ett bryllup, selv gikk jeg i svart i bryllupet til min søster, og forloveren min hadde svart brudepikekjole i mitt bryllup. Men ville nok valgt noe annet en svart kjørt og hvit bluse. LMC har veldig mange fine kjoler som passer i bryllup=) Anonymous poster hash: ec3dd...73f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Noanoa har mye fint, samt på miinto.. enig med ho over her, aldri svart i bryllup! Anonymous poster hash: 7a55d...e30
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Ikke svart skjørt engang? Er klar over at det, tradisjonelt sett, ikke skal brukes svart kjole. Men tenkte jo å ha en beige bluse til (ikke hvit altså). Men greit, da får jeg se meg om etter noe annet Gidder bare ikke bruke mye penger på en kjole jeg mest sannsynlig kommer til å bruke én gang, og det for å bruke i bryllupet til noen jeg ikke kjenner. Skal sjekke ut tipsene! Hi Anonymous poster hash: 05650...85c
Edelweis Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Jeg har brukt svart skjørt i bryllup. Et med høyt liv og en bluse nedi. Pent det vel
MammantilNurket Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 (endret) Formiddag eller ettermiddag? Bor du i Oslo-området kan jeg anbefale "Tina Ritzi" på Majorstuen (Kirkeveien) på det varmeste. Endret 3. september 2013 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå