Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Har malt på kopper tidligere, også laget noen julekuler. Tenkte la dem lage noen skåler mtroav deig som dem kunne male men andre tips tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: 6fe4a...341
Gjest Skofantomet Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Lyslykter? Koselig ting å få syns jeg
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Tegne med tusjer på fliser som du kan brenne i ovnen og bruke som gryteundelag Anonymous poster hash: 22897...201
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Lyslykter? Koselig ting å få syns jeg Hvordan lager en det da? Anonymous poster hash: 6fe4a...341
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Tegne med tusjer på fliser som du kan brenne i ovnen og bruke som gryteundelag Anonymous poster hash: 22897...201 Takk- det va lurt:) Anonymous poster hash: 6fe4a...341
Gjest meg mamma? Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Lyslykter? Koselig ting å få syns jeg Hvordan lager en det da? Anonymous poster hash: 6fe4a...341 Mal på syltetøyglass, lag hank av ståltråd, gjerne med perler på. Kan og lime på papirbiter av krepp papir i forskjellige farger. Ellers kan du lage : Mal på små sponesker Lag kjøleskap magneter- mal på eller lag nissehode Lage nissehode på blomsterpinner som kan stå i blomsterpotta
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Lyslykter? Koselig ting å få syns jeg Hvordan lager en det da? Anonymous poster hash: 6fe4a...341 Mal på syltetøyglass, lag hank av ståltråd, gjerne med perler på. Kan og lime på papirbiter av krepp papir i forskjellige farger. Ellers kan du lage : Mal på små sponesker Lag kjøleskap magneter- mal på eller lag nissehode Lage nissehode på blomsterpinner som kan stå i blomsterpotta Takk:) Anonymous poster hash: 6fe4a...341
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Hvem gir dere disse gavene til? Jeg fikk kopper fra noen unger og de står bakerst i skapet. Det blir ikke like morsomt når det ikke er egne barn! Anonymous poster hash: c489a...0a7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Blåbærsyltetøy. Plukk bær nå og lag syltetøy senere. Rognebær gele. Plukk nå og legg i fryseren. Tøtkede urter. Kan fortsatt finne noen. Bake julekaker og legg på glass som barna kan dekorere. Lage såpe. Oftest er det lurest med gaver som kan spises opp eller brukes opp på andre måter. "Pynteting" ol fra andre enn egne barn blir oftest skapfyll som ikke brukes. Anonymous poster hash: ba6ea...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå