Gå til innhold

Charterfeber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke ofte jeg tenker at mennesker er gjennomført HARRY, men det er vel selve konseptet her,at de har funnet de mest HARRY menneske som finnes?

Det var morsomt det lille jeg så av det da. 

Kunne tro storfamilien aldri hadde vært på tur før, moren syntes hotellet var sååå fint....hehe.

Charter svein er kul!! Og faktisk normal.

Anonymous poster hash: 03034...8ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner storfamilien, de er faktisk fantastisk morsomme :) rikke og kusinen hennes var jo med på unge mødre :)

Anonymous poster hash: 5d010...802

Skrevet

Kjenner storfamilien, de er faktisk fantastisk morsomme :) rikke og kusinen hennes var jo med på unge mødre :)Anonymous poster hash: 5d010...802

Det er så herlig med folk som er seg selv fullt og helt, ikke noe påtatt! Ikke så konforme. Harry ja, men herøig likevel:) Tipper programmet hadde vært jævlig kjedelig om jeg var med...

Anonymous poster hash: 83305...531

Skrevet

Alltid sett på Charterfeber, men denne gangen er det definitivt mest morsomt :) Jeg lo meg nesten i hjel. Det er så morsomt måten de klipper det ut på, herlig!

Anonymous poster hash: f68d4...456

Skrevet

Oi...ja.

Lurer på om hun ene mørke tynne har vært med på unge mødre??? Tar jeg feil??

Anonymous poster hash: 03034...8ca

Du har helt rett. OG hun tenker å bli modell.... Hehe... Yeah right!

Anonymous poster hash: cf0e9...0ee

Skrevet

Hva er det med den pillinga på håret hele tida??? Dere skjønner vel hvem jeg mener... Klaging og syting...

Anonymous poster hash: 6753d...244

Skrevet

Går det i reprise? Og er det samme folka som er med en hel sesong, eller hvordan funker det der? Jeg har aldri fulgt med, men tenker at nå er vel et fint tidspunkt å starte på ;)

Skrevet

Har aldri sett det før, men tror jeg må få med meg denne sesongen :P

Skrevet

Denne sesongen er definitivt den beste, etter gårdsdagens episode. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...