Gå til innhold

uker + vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor mang uka på vei og ka ha dokke gått opp?

Anonymous poster hash: ad65e...fe0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 uker...2.5 kilo

Anonymous poster hash: 4a37b...acc
Skrevet

22 uker, gått opp 4 kg og venter tvillinger.

Skrevet

Uke 22 og 8 kg....:-/ men har begynt å få endel vann i kroppen. . Satser på det er samme som forrige. . Da gikk jeg opp 20 totalt, og var bare på 2kg +nåkken daga etter fødselen. .. :-P

Skrevet

14 uker og opp 1 kg (men har da gått opp i fettprosent og ned i muskelmasse, digitalvekta hånler av meg)

Skrevet

15 uker, 2 kilo.

Anonymous poster hash: 8fd9a...e87
Skrevet

26 uker og opp 7 kilo... 

Skrevet

22uker og +8kg. Helt perfekt, og er fornøyd med det :)

Skrevet

19 uker og er -1 kg. Gikk plutselig ned i sommer, sikkert pga mye aktivitet og en del kvalme, men nå peker pilen oppover igjen, og jeg har nok tatt igjen startvekten på neste kontroll :)

Skrevet

14 uker og opp 1 kg (men har da gått opp i fettprosent og ned i muskelmasse, digitalvekta hånler av meg)

Samme her! Mistet masse muskler tror jeg! Endelig begynt med styrketrening igjen :)

Skrevet

16 uker og ned 6 kg. Spiser normalt og 4 ganger om dagen. Ingen grunn til bekymring og formen er topp

Skrevet

14 uker og opp 1 kg (men har da gått opp i fettprosent og ned i muskelmasse, digitalvekta hånler av meg)

Samme her! Mistet masse muskler tror jeg! Endelig begynt med styrketrening igjen :)

Skulle begynt med styrketrening igjen jeg også, nettopp fått energien på plass igjen til (ca) normalen, men da begynte jeg jammen å brygge på noe som har sendt meg rett i seng :P

Skrevet

25 uker og er på -2 kilo :)

Har formye i utgangspunktet så bra er det :)

Skrevet

14 uker og opp 1 kg (men har da gått opp i fettprosent og ned i muskelmasse, digitalvekta hånler av meg)

Oooh, hva slags funky vekt er du har som måler sånt? Ser de har en type på clasern, men funker det faktisk?

26 uker, startvekt på 64 kg og ligger på alt mellom 68-71 alt etter når på døgnet jeg veier meg.. :)

Skrevet

Straks 28 uker, og opp 8 kg. Forrige gang gikk jeg opp nesten 30, men da hadde jeg mye lavere startvekt. Håper ikke det blir like mye nå...

Skrevet

26 uker og opp ca 7 kg! Alt på midjen... Kan vel regne med at det blir 7 til hvertfall? Er vel nå vekta "tar av" eller.......?? :)

Skrevet

ja , ja....

27 uker og 15 kg !!!!

Anonymous poster hash: 55149...c43
Skrevet

20 uker.... 0kg

Litt bekymret, men tenker hun tar den næringen hun trenger. I tillegg har jeg jobbet lenge for å komme opp i vekt for å faktisk klare å bli gravid.

Skrevet

16+5 og ventar tvillingar. Har gått opp ca 4. Jobbar mykje fortsatt (har 2 jobbar med tot 120 % jobb) og trenar veeeldig lite no fordi eg er redd for å gå på ein smell. Er endå meir redd for å miste. Veit eg bør starte å trene igjen (trenar ein del ellers) men veit ikkje korleis trene trygt).

Gjekk opp henholdsvis 17 og 23 i mine forrige vellukka svangerskap. Hugsar at det var ca vk 22-30 at kiloa strøymde på (pluss etter termundato på nr 2; gjekk over md 17 dg og la på meg 5 kg på dei dagane). Brukte ca 3 mnd på første og 8 mnd på andre for å få kiloa vekk. Ok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...