Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Overskriften blir kanskje feil å bruke.. Men en "elsker", er det bare en man møter for å ha sex med. Eller kan man finne på andre ting med sin elsker. Kan man reise på en liten tur sammen, kose seg med noe mat og en film? Eller blir man sett på som et par da? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 6657d...4b1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 En man kun møter for å ha sex med kaller jeg leketøy, men en man gjør litt andre ting med også kaller jeg venn med fordeler Anonymous poster hash: 5cc69...4c2
MammantilNurket Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 "En elsker" kan tolkes på forskjellige måter: T1: Man har et utelukkende fysisk forhold til vedkommende: "Jeg treffer elskeren min når jeg er kåt" T2: Man er i et forhold med vedkommende og h*n er habil i sengehalmen: "Min mann er en fantastisk god elsker" T3: En person man bedrar sin (livs)partner med: "Kona til borgermesteren har en ung elsker".
<3 2G <3 Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 "En elsker" kan tolkes på forskjellige måter: T1: Man har et utelukkende fysisk forhold til vedkommende: "Jeg treffer elskeren min når jeg er kåt" T2: Man er i et forhold med vedkommende og h*n er habil i sengehalmen: "Min mann er en fantastisk god elsker" T3: En person man bedrar sin (livs)partner med: "Kona til borgermesteren har en ung elsker". What she said
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå