Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Mannen har nå tatt en bestemmelse at vi skal være vegeterianere 80% av året og kun spise kjøtt 1 mnd om sommeren og en mnd ved jul, fordi han mener vi bruker for mye penger på kjøtt og fordi han syntes jeg har lakt på meg og trenger å slankes som han så "fint" sa det (har fortsatt 8kg igjen av fødselvekta og 7mnd siden fødsel) Han sa han godt kunne være 100% men han vil gjerne kunne ha grillmat om sommern og pinnekjøtt rundt jul. Jeg er hjemmeværende student(studerer vi nett) og vi lever på hans inntekt og det er han som styrer pengene så klart, men jeg syntes dette er helt på jordet og fatter ikke at han ikke tar hensyn til meg og barnet. Det er han som handler siden jeg ikke har lappen og det er 20min i bil til butikken, jeg er jo med så klart men han overkjører meg og sier at han ikke skal betale for det så da kan jeg drite i å studere å ta meg en jobb å kjøpe det for mine egene penger! Jeg sitter her og er helt paff og vet ikke hvordan jeg ser på mannen min lengre. Han er vanligvis er kjempe kar, snill, omtenksom, sjarmerende, humoristisk og jeg elsker han, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 4d18a...330
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Hørtes latterlig ut. Vi er en vegetarfamilie, fordi vi alle VIL. Går ikke an å presse folk til å være vegeterianere, og når det bare er pga pengene er det helt på jordet. Anonymous poster hash: 45ea9...737
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Haha det er så morsomt å høre om de som kun er vegetarianere når det passet de. Da har de helt misforstått hva en vegetarianer er. Enten er man vegetarianer eller så er man det ikke. Og han kan ikke bestemme hva du skal spise og ikke spise. Anonymous poster hash: 8dd40...296
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Om mannen min hadde bedt meg om å slanke meg etter at jeg hadde gått gravid med barnet hans og ikke sovet sammenhengende på et halvt år skal jeg love deg at han ikke hadde bodd her så veldig mye lengre. Og hvis han hadde tvunget meg til å ikke spise noe som i utgangspunktet er veldig sunt tror jeg nok også jeg ville overveid om det var en person jeg ville ha et forhold til. Kjæresten er ikke pappaen min. Anonymous poster hash: 9c177...e39
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Wow, jeg har virkelig ikke ord. Han der hadde jeg ikke giddet å ta vare på. Anonymous poster hash: a3931...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå