Gå til innhold

føler meg så mislykket, barneløs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om jeg hører hjemme her, fordi jeg "bare "har prøvd i 15-16 måneder. Jeg har til og med vært gravid for gang, men mistet i 4 måned.

Min mann har dårlige svømmere. Vi har tatt en enkel test på rikshospitalet som viser en lav bevegelsesevne, kun 13 %. Normalt skal denne ligge på 40%. Volum, konsentrasjon og antall spermier er normalt.

Vi skal nå til Ken purvis for å se om han kan bedre på disse prøvene til mannen. Vi skal også ta nye prøve på rikshospitalet

Jeg har Vært hos gynekologen to ganger, tatt blodprøver ved eggløsning å de har ikke funnet noe galt. Jeg skal tilbake å ta diverse prøver når jeg får mensen igjen

Jeg føler meg så barneløs, mislykket. Jeg føler at det ikke er lys i tunnelen. Jeg føler den gangen jeg ble gravid var flaks, å at det aldri vil skje igjen. Jeg er nok eksta deppet med tanke på sorgen over å ha mistet også. Vi vet grunnen, å det har ingenting med meg eller mannen å Gjøre, det var en tilfeldig feil med barnet

Noen som kan gi noen trøstende ord eller som har hatt noe lignende? Jeg vet vi ikke har det ille sammenlignet med andre, men disse tankene er slik jeg har det nå.

Heldigvis er jeg forholdsvis ung, 26 år, mannen er 30år. .

Anonymous poster hash: 378fc...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg godt og det er fullt legitimt å føle det slik uansett hvor lang eller kort tid du har prøvd. Det er fryktelig tungt når man føler at man ikke får til det de fleste andre gjør relativt fort. Kan ikke gjøre noe annet enn å si at du ikke er alene om det og sende deg en klem <3 håper dere lykkes snart.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det er helt klart håp :) Her gikk det faktisk 8,5 år fra jeg slutta med pilla til jeg hadde mitt lille mirakel i armene. 3SA, 2 misslykket IVF-forsøk og 1 misslykket fryseforsøk bak meg da før jeg ble gravid på det 3 IVF forsøket.

Det skal sies at det er sjeldent at det går så lang tid som det gjorde hos meg.

Masse lykke til videre!

• 2 uker senere...
Skrevet

vi har prøvd i 3 år og 4 mnd nå og hatt en SA for snart 2 år siden, og er igang med 1.runde IVF. men skjønner godt hvordan du har det. har lenge tenkt på at det kanskje bare blir med den ene gangen vi ble gravide, og vi er vel delvis skyld selv i at vi mistet, så det var jævlig hardt å leve videre med!! en dum feil og det kostet oss alt!! vi gikk til fertilitetsbehandling offentlig, fikk beskjed om mye rart som viser seg å ikke stemme, så jeg var veldig langt nede. en tilfeldighet gjorde at jeg oppsøkte gynokolog pga smerte, og ble rådet å kontakte privat klinikk. gjorde det og ble satt i gang med IVF :) viste seg at vi hadde kastet bort halvannet år med å høre på det legen sa til oss den gangen. og endelig nå får vi hjelp og kan endelig yne et lite håp :)

etter å ha levd nå flere år uten å tro det var noe håp...

håper virkelig det ordner seg for dere og at dere får en liten en :) holder fingrene krysset for deg :)

og ikke hør på folk som sier du "bare" har prøvd så og så lenge...det er like hardt for alle uansett hvor lenge man har prøvd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...