Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Han sover en time i bhg, da vekker de ham. Han blir lagt ca 19.30 og bruker 1-2 timer på å sovne. Det er leking i senga, på gulvet og nå ikveld har han vandret mellom vårt rom og sitt eget. Virker lys våken og er bare blid og fornøyd. Lurer på om den dagluren rett og slett er overflødig så lenge han holder på slik. Han kan virke trøtt, etter dusjen ser han skikkelig klar ut for senga, men når han kommer nedi så kvikner han til. Hvor lenge sover deres 2,5 åringer på dagtid nå?? Anonymous poster hash: 0c389...137
Honningmelon Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Min blir 2,5 i oktober. Hun sluttet å sove på dagen før hun ble 2.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Mi er 3 i oktober og sover fremdeles 1-2 timer på dagtid. Hun trenger det virkelig. Men nå sovner ho fint når vi legger henne kl.20 Hadde hun begynt å tulle med leggetidene ville jeg nok kuttet ned. Høres ut som din kanskje er litt for uthvilt
Syngensang Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Min 2,5 åring e rsom din, sovenein time i bhg, og har i det siste tulla fælt med å somne kvelden. Men om han ikkje sove er han sur i to timar før han skal legge seg. Men tenkte å prøve å kutt ned til ein halvtime dagsoving i første omgang.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Tror jeg ville prøvd å kutte ut dagluren. Det kan bli en del slitsomme ettermiddager en stund, men dette er vanlig. Kanskje legge litt tidligre, eks 18.30 dersom han er trøtt da. Jobber i barnehage selv, og ser at det ofte må litt slitne barn til på ettermiddagen i en periode. Anonymous poster hash: b9b96...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå