Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Drit lei av mannens utroskap. Drit lei av og finne han på diverse datingsider, utroskap sider, sextreff sider. Jeg har funnet ut av noen av de ( noen jeg kjenner har fortalt meg dette) Men jeg vil ikke konfrotere han med dette før jeg har håndfaste bevis, og da trenger jeg og finne ut hvordan jeg kan få logget meg inn på de sidene. Og da trenger jeg og laste ned ett slikt program. Sykt ja. Og laste ned sånt her. Men jeg syns også jeg fortjener og vite hva slags slask jeg er sammen med. Anonymous poster hash: c0429...b07
Fae Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Hva med å heller pakke sakene og dra i stedet for å være så opptatt av "å ta ham på fersken". Du vet at han gjør det, du er ikke lykkelig. For å være helt ærlig så tror jeg ikke du vil føle deg så mye bedre om du ser hvor han holder til og hva han skiver til andre jenter. Snarere tvert imot.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Nei, jeg er ikke 100% sikker. Jeg har kun fått vite at han er på slike sider. Jeg vet ikke hva kan skriver, og det vil jeg finne ut! Itilegg så trenger jeg ett HARDT spark bak i ræva, og da trenger jeg og se sannheten. hi Anonymous poster hash: c0429...b07
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Kan du ikke sjekke loggen på maskinen da? Eller slettes den etterhvert? Anonymous poster hash: d1d01...2ff
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Den slettes!! Hveeer gang! Jeg fortjener og vite sannheten, og jeg trenger og vite sannheten. Så jeg kan komm meg bort og ut. Har prøvd før, men jeg klarer ikke bare dra. Ikke før jeg får se det selv hi Anonymous poster hash: c0429...b07
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 dytt Anonymous poster hash: c0429...b07
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 dytt Anonymous poster hash: c0429...b07
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Du skal ha hjelp til noe som er ulovlig og han deretter kan anmelde deg for? Det håper jeg faktisk han gjør. Anonymous poster hash: a43ef...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå