Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg lurer på hvordan man beregner ansinitet når man begynner å jobbe som ped.leder i barnehage. Før utdanningen som har vært på deltid har jeg jobbet i barnehagen i et par år. Jeg har også ansinitet i den stillingen jeg har hatt som assistent. Har man med seg den ansiniteten videre, eller begynner man på nytt i ny stilling? Anonymous poster hash: cbe58...88d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Det kommer helt an på hva arbeidsgiver vil gi deg ansiennitet for? En kollega fikk full ansiennitet da hun var nyutdannet lærer fordi hun hadde jobbet 17 år som assistent i kommunen tidligere. Anonymous poster hash: 0fccc...755
Gulosten™ Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Jeg jobber på sykehus og de teller antall dager jeg har vært i 100 % stilling siden jeg begynte å jobbe etter videregående. Også får jeg ett år (365 dager) for hvert av barna. Når jeg da tilsammen har 10 år får jeg full ansiennitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå