Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Lever i et dødt forhold, følelsesmessig. 2 barn. Har forelsket meg i en annen mann. bli eller gå? denne mannen har også barn og samboer. Jeg ønsker mest å bli hos samboeren min, pga damen til han andre. Jeg vil ikke såre et annet menneske slikt, samt barna deres. splitte en familie. men følelsene er så sterke. tror ikke bare jeg er forelsket, tror jeg elsker han. Anonymous poster hash: 5fea2...62a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Hva vil han da? Har dere et forhold? Mitt tips? Hold deg unna... Vet det ikke er lett. Synes forsåvidt at det er litt feil tankegang at du er redd for å såre hans kone... Du burde vel egentlig bekymre deg for at du sårer din egen mann og barn... Anonymous poster hash: 30a93...a1d
BikkjeBisk Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Har du gjort noe for å forholdet til å fungere? Jeg ville iallefall gjort ALT for at forholdet til mannen min skulle bli sterkt igjen. Hvis ingenting funker, ville jeg gått fra mannen. Men hvordan vet du at han du er forelsket i vil ha deg?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Synes du skal la hjertet avgjøre, det høres jo ut som ekte kjærlighet! Sæ lenge dere to blir øykkelige må de dere er gift med og barna dere har fått med dem vike. Det sier jo seg selv? Anonymous poster hash: dd0a8...35b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 vi har hatt et slags forhold i 6-7 måneder, samboeren min er fullstendig klar over det. jeg har vært ærlig med han hele tiden. samboeren til han andre vet ingenting. Jeg tror det beste for barna er at foreldrene har det bra, eller skal foreldrene holde sammen for enhver pris, kun pga barna? Vi har prøvd parterapi, ferier, middager, barnefri, ingenting hjelper. jeg har null følelser for samboeren min, absolutt ingen. Anonymous poster hash: 5fea2...62a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 vi har hatt et slags forhold i 6-7 måneder, samboeren min er fullstendig klar over det. jeg har vært ærlig med han hele tiden. samboeren til han andre vet ingenting. Jeg tror det beste for barna er at foreldrene har det bra, eller skal foreldrene holde sammen for enhver pris, kun pga barna? Vi har prøvd parterapi, ferier, middager, barnefri, ingenting hjelper. jeg har null følelser for samboeren min, absolutt ingen. Anonymous poster hash: 5fea2...62a Ja,.. Ved åpule en annen mann brolegger du veien til ekte lykke for barna med den reneste gull! Anonymous poster hash: dd0a8...35b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Så du tror at barna mine har merket at jeg har sex med en annen mann? Anonymous poster hash: 5fea2...62a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Så du tror at barna mine har merket at jeg har sex med en annen mann? Anonymous poster hash: 5fea2...62a Å ja, hver gang du kommer blir de ørlite granne lykkeligere! Sånn seriøst: de fortjener at du gir et eventuellt brudd din fulle oppmerksomhet for å gjøre overgangen best mulig for dem. Det gjør du ikke ved å løpe rett i armene på en annen mann. Anonymous poster hash: dd0a8...35b
3 er nok! Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Dersom han ikke har fortalt noe til sin samboer legger non du mer i forholdet enn han gjør. For han er du ant bare en elskerinne
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Jeg er 100% sikker på at denne mannen har samme følelser for meg, som jeg har for han. men pga mange ting, så er det litt mer innviklet for han, enn hva det er for meg. Anonymous poster hash: 5fea2...62a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Jeg skal love deg at dette er det mest destruktive du har gjort mot deg selv, mannen din og barna dine på sikt. Gresset er IKKE grønnere på den andre siden. Ta heller å jobb med tilgivelse fra mannen din enn å legg energi i din nye flamme. Hva når det forholdet dør ut etterhvert? Å ha en mann som man har felles barn med - det får du bare en gang i livet. kun en mulighet til å leve sammen som en familie. Ikke ødelegg det. Alt jeg kan si er at du er ufyselig mot mannen din, men ikke minst at du ødelegger for deg selv. Hva skjedde med å holde sammen i gode og vonde dager?! Anonymous poster hash: fdcd0...545
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Ikke minst så kommer hele familien din og hannes, og deres felles venner til å se ned på deg. Forbered deg på et helvette om du forlater mannen din. Og ikke minst, tenk på barna dine! Hvordan kan du være så egoistisk?! Anonymous poster hash: fdcd0...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå