Gå til innhold

brystkreft, noen som har/hatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har/hatt eller er pårørende til brystkreft?

Kan dere si noe om hvordan symptomer dere hadde hvordan evt kulen kjentes ut? Hvordan går det nå?

Har hastetime i morgen klokken 11.00 grunnet en kul i brystet:(

Ønsker og høre andre som kjenner til sykdommen...

Anonymous poster hash: 55308...7ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det er noen som har/hatt eller er pårørende til brystkreft?

Kan dere si noe om hvordan symptomer dere hadde hvordan evt kulen kjentes ut? Hvordan går det nå?

Har hastetime i morgen klokken 11.00 grunnet en kul i brystet:(

Ønsker og høre andre som kjenner til sykdommen...

Søsteren min hadde det. Aner dessverre ikke hvordan kulen kjentes ut... Lykke til! 

Skrevet

Du må ikke Google, jeg har vært dødssyk etter å ha googlet. Alt jeg leser tror jeg feiler meg. Ting kan være annerledes. Jeg ville ventet til i morgen og snakket med legen. Håper det ikke er noe gale med deg og lykke til

Anonymous poster hash: dbbf8...77a

Skrevet

Jeg hadde også kul i brystet og ble henvist til mammografi. Det var ikke noe å bry seg om.

Anonymous poster hash: 2d4bf...44d
Skrevet

Takk for svar:) har desverre googlet:/

Må bare smøre meg med tolmodighet til i morgen:/

Mammografi da:)

Skrevet

Har 3 kuler i brystene. Ble også haste-sendt på mamografi. Alle er ufarlige. De to vanncystene er avlange, litt myke(som små druer) den siste som bekymret meg, er på str med en stor ert, veldig hard.

Lykke til, husk at de fleste av oss er fulle av ufarlige cyster/kjertler/ og div og ytterst få et farlige . Men flott at du blir sjekket.

Anonymous poster hash: 167fb...f0b

Skrevet

Jeg har hatt brystkreft. Fikk det påvist for 3 år siden.

Hadde ingen merkbar kul, men huden på brystvorten flasset. Etter en omgang med antibiotika sendte legen meg til mammografi. Stort sjokk da de fant en kul på 1 cm som viste seg å være kreft -hadde spredt seg til nesten alle lymfer under armen (heldigvis ikke videre ut i kroppen).

Fikk fjernet brystet en uke etter og fikk 6 md med cellegift og 5 uker med stråling.

Om man googler symptomer finner man alltid noe som passer inn under "skumle" diagnoser. Jeg trodde en gang jeg hadde leverbetennelse -viser seg at visse symptomer ved graviditet også er tilstede dersom man har leverbetennelse :P

Kan ikke si om din kul er noe å bekymre seg om, men kan si dette: dersom det er kreft så er prognosen god. Selv om det er en alvorlig sykdom så er der heldigvis veldig gode behandlingsmetoder.

Føler meg deg -kjenner alt for godt den uvishet og redsel du sitter med nå, men tenk på at de fleste kuler som oppdages er godartet.

lykke til imorgen

Anonymous poster hash: f2bc3...7f9
Skrevet

Kjære deg!

Jeg har ingen gode svar, men vil bare si lykke til og sende deg en stor klem!

Anonymous poster hash: 5fd58...8af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...