Gå til innhold

Hva syns dere om gravidbilde til Rannveig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt. Også kunne hun med fordel tatt bort leppestiften på tennene før det ble tatt bilde

Anonymous poster hash: 557ca...8cc

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg synes enhver gravid kvinne er et mirakel. Hun har en flott struttende mage. Er det ikke fantastisk?

Men du er kanskje ute etter drittslenging??

Skrevet

Klarer ikke å ta øynene vekk fra den grelle leppestiften og hvor gule tennene blir. For ikke å snakke om den ekle brunfargen. Blæ. 

Men magen er fin. 

Anonymous poster hash: 85d09...572
Skrevet

Kan vi ikke bare beundre en gravid mage?

Barsnslig å fokusere på annet, dere er ikke noe mer modne enn denne jenta når dere til og med må starte tråder om henne.

Hvorfor er du så opphengt i hva andre synes om denne jenta? Er vi ikke kommet lenger?

Anonymous poster hash: e9117...b39

Skrevet

Forferdelig gule tenner..

Anonymous poster hash: 4aaeb...0be
Skrevet

Veldig fin gravidkropp, men et forferdelig blikk! Ser ut som en skrekkfilmfigur!...og lebestiften er bare helt jævlig,men glad vi alle er forskjellige!

Anonymous poster hash: f2303...97e
Skrevet

Hva skjer med fargen på magen?? Det ser jo helt måse ut!

Anonymous poster hash: 0bb13...8b4
Skrevet

Hjelpes!! Glad det ikke er datteren min for å si det sånn...

Anonymous poster hash: 1c882...86c
Skrevet

Hun er jo svær!! Jeg var mye mindre da, men dette er nok individuelt. Selve bildet er jo fint nok, men det er noe med fargene på magen og i ansiktet som gjør at bildet fremstår som veldig amatør.

Anonymous poster hash: 00d38...8ba
Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Not my cup of tea, men det viktigste er vel at hun selv er fornøyd med det.

Kunne nevnt alt jeg synes var fælt og feil med det bildet, men skal heller la være. Ser ut som det blir nok negative komentarer i denne tråden.

Forresten, trusen var fin da :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Utrolig vulgært... Hvorfor er hun oransje?

Skrevet

Bildet er nok ikke av de beste som er tatt, men svær er ho ikke. Har da sett større gravide og dama veier jo ikke mere enn 68 kg. Svær som gravid, er du når en må bruke "telt" og nada klær passer.

Skrevet

Strekkmerkene har meldt sin ankomst, ja. Zoomer man inn ser man at dette er retusjert.

Anonymous poster hash: 91ce9...30d

Skrevet

Hun må være ganske tøff og hardhuda for å fortsette å være i "rampelyset" når hun får høre så mye dritt om seg selv. Leste kommentarene hun har fått under bildet på bloggen. Jeg hadde mista selvtilliten av mindre!

Anonymous poster hash: 5ad22...5e8

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Var vel helt ok det. Fin jente og fin mage.

Fantastisk å tenke på at det ligger en liten baby og koser seg inni der ❤

Skrevet

Jenta er veldig søt, når hun av og til legger ut et usminket bilde av seg selv.

Hun er slank, ung og flott i kroppen, har vel lagt på seg 13 kg i svangerskapet og har en flott mage.

Men at hun er sponset av Brun og Blid og derfor tar sol hver eneste uke gjør at fargen hennes er veldig unaturlig og rar. Sminken hennes er helt forferdelig, den leppestiften er grusom.

Hvorfor hun står naken i skogen med magen sin kan jeg overhodet ikke forstå, en veldig unaturlig og bare rart...

Anonymous poster hash: 9ecda...a1d
Skrevet

Bildet er nok ikke av de beste som er tatt, men svær er ho ikke. Har da sett større gravide og dama veier jo ikke mere enn 68 kg. Svær som gravid, er du når en må bruke "telt" og nada klær passer.

Hun er sikkert ikke svær i forhold til mange andre, men jeg var mye mindre. Jeg var fotball frue liten i magen, men veide mer enn 68 kg da, er veldig høy jeg:)

Anonymous poster hash: 00d38...8ba

Skrevet

Hun er jo selvlysende jo...

Anonymous poster hash: 22400...2d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...