Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Pratet med de forrige tirsdag,og da skulle de sende brev ang forsamtale. Overlegen har sett på det og satt opp en dato sa hu i telefonen. Brevet har ikke kommet enda. Lyst til å ringe i morgen og spørre om det er sent... eller maser jeg da?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 3. september 2013 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2013 *sendt
SnartMamma83 <3 Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Det er en stund siden du skrev dette spørsmålet, har du fått brev enda?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 12. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2013 Nei har ikke det. Har ringt flere ganger og sist på mandag. Brevet er ikke sendt enda,pga sykdom! Det er bare en sekretær på jobb så det tar tid sa hun. Alt er klart for sånn forsamtale,bare venter på datoen. Vet ikke om jeg skal la det ligge jeg nå og bare vente..? Men jeg er rimelig utålmodig,så spørs om jeg ikke ringer igjen til uka hvis det ikke har kommet på mandag/tirsdag.
SnartMamma83 <3 Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Synes du skal ringe igjen til uka, jeg
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 13. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2013 Jeg klarte ikke vente,så ringte i dag;) nå var det klart,så blir sendt i dag eller mandag sa hun. Så innen onsdag burde jeg vel ha det..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå