Gå til innhold

Kan jeg ringe og spørre om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil by på en kjempefin tremannsbolig. Men deler av hagen er felles (og resten hører til leiligheten i 1. etg.). Jeg har så lyst til å ha trampoline i hagen. Det har vi nå, og barna bruker den så sinnsykt mye.

Den ene familien vi deler med har jeg googlet, og jeg ser at de har barnebarn. Kan jeg ringe dem før jeg byr, og spørre om de vil motsette seg at vi setter trampoline i hagen?

Det er faktisk et kriterium for om jeg vil bo der eller ikke.

det er kanskje veldig frekt?

Anonymous poster hash: 54e38...0b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det må være greit. Bare legg det frem på en hyggelig måte :-)

Anonymous poster hash: 3d2c2...635

Skrevet

Det er jo en familie til i huste, men disse er de som skal bo i første etg. og som evt. vil bli mest plaget av en trampoline.

Skrevet

Jeg ville tatt alle sånne avklaringer gjennom megleren.

Anonymous poster hash: 19dcc...6aa

Skrevet

Jeg ville også tatt avklaringer gjennom megler.

Anonymous poster hash: 82b5b...44b
Skrevet

Megler har jo null ansvar for naboen! Om du vil vite 100% sikkert må du snakke med de som bestemmer. Om du er litt ydmyk går det sikkert kjempefint! :)

Anonymous poster hash: 8d2bf...a17
Skrevet

Det er ingen megler, de selger privat. Det er vel uansett ikke meglerens oppgave.

Skrevet

Det er ingen megler, de selger privat. Det er vel uansett ikke meglerens oppgave.

HI

Skrevet

Flere synspunkter?

HI

Skrevet

Tror de vil sette pris på at du spør jeg :) Det viser jo at du er en god nabo som virkelig ønsker å ta hensyn til dine naboer.

Anonymous poster hash: afc68...2f4

Skrevet

HI her.

Jeg ringte!

De var kjempepositive, for de hadde barnebarn, som sikker også vil bruke trampolinen. Og så kunne de slippe å klippe plenen, for det kan jo selvsagt jeg og mine litt eldre barn gjøre, som motytelse til at vi kan ha trampolinen der. De ville la oss ha den på den fineste delen, som egentlig kun deres leilighet disponerer.

Hun var sinnsykt hyggelig og kul dame!

Skrevet

HI her.

Jeg ringte!

De var kjempepositive, for de hadde barnebarn, som sikker også vil bruke trampolinen. Og så kunne de slippe å klippe plenen, for det kan jo selvsagt jeg og mine litt eldre barn gjøre, som motytelse til at vi kan ha trampolinen der. De ville la oss ha den på den fineste delen, som egentlig kun deres leilighet disponerer.

Hun var sinnsykt hyggelig og kul dame!

Så bra! En bra start! Får håpe dere får huset nå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...