Cosinus3 Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Etter tidenes varmeste sommer fortsetter jo varmen! Nå har jeg skrudd på varmepumpa på nedkjøling av huset-galskap men supergodt! Og jeg som egentlig er en frysepinne:)
GeekGirl81 Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Samme her. Jeg fryser vanligvis hele tiden, men har holdt på å koke over hele sommeren. Er i tillegg 3 dager på overtid nå så begynner å bli mektig lei av og være stor og tung.
glerme81 Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 svetter dagen lang! heldigvis bare 2 dager igjen på jobb!!
Babyønske1984 Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Svetter av ingenting.. føler at jeg må vaske klærne etter kun 1 bruk og det pleier jeg altså ikke å gjøre. Har aldri i mitt liv hatt svettelukt før nå. Irriterende! Håper det går over når prinsessen er ute
nagini Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Jeg svetter ikke engang, blir bare kokt, slapp og uvel og kjennes som jeg brenner opp. Vanligvis elsker jeg varme, men i år som vi har tidenes sommer er jeg selvsagt gravid og klarer ikke å nyte det i det hele tatt... Termin i dag, hadde vært fint om baby gadd å komme snart.
To ute! :) Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Har ikke brukt sokker og sko siden St-Hans... Jeg går definitivt ikke planlagt gravid en sommer igjen! Digg med lite klær, men ikke med en stor mage som tar pusten fra deg! Termin imorgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå