Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Noen som har erfaring med dette? Og var deres babyer veldig plaget siden testen ble utført? Hjalp behandling dere fikk? Er redd dette er veldig plagsomt for baby med denne testen, men må vel gjennom det siden han har stille refluks i en ganske mild grad... Han våkner ofte og svelger og hoster endel... Anonymous poster hash: bfd9a...503
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Dytter Anonymous poster hash: bfd9a...503
NormaJean Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Min sønn var 4 mnd når vi gjorde dette! Gikk kjempefint, Sonden var ikke plagsom. Vi måtte bare passe på at han ikke rev den ut. Og så var det viktig å huske å skru på måleren når jeg ammet da! Min sønn hadde ikke refluks viste det seg, men en sjelden lungelidelse. Men symptomene var mye av det samme
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Hvordan fikk dere time til det for en så liten baby. Jeg tror vi ventet i sju måneder fra fastlegen henviste oss og før vi fikk time på Ullevål. Jenta mi var fem år da vi tok ph-måling, så det blir litt annerledes. Men tok fordi hun gikk og gulpet hele tiden - og hadde gjort det fra hun var baby. Anonymous poster hash: fc759...06c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Hvordan fikk dere time til det for en så liten baby. Jeg tror vi ventet i sju måneder fra fastlegen henviste oss og før vi fikk time på Ullevål. Jenta mi var fem år da vi tok ph-måling, så det blir litt annerledes. Men tok fordi hun gikk og gulpet hele tiden - og hadde gjort det fra hun var baby. Anonymous poster hash: fc759...06c Det tok 2 dager å få time for oss.. om 3 uker da. Anonymous poster hash: bfd9a...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå