Gå til innhold

Hovedforskjellen mellom Mountain buggy og TFK..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter ei god sportsvogn for et barn fra 5-6mnd og oppover,men hva er forskjellen mellom disse to? Hvem er best?

Takk for svar!!!

Anonymous poster hash: 7bf01...88c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mountain buggy er en veldig god vogn,men ingen slår TFK! Digger håndbremsen :D

Skrevet

Tfk har håndbrems og den er helt uvurderlig! Har eid MB også, tfk er rett og slett en bedre vogn:)

Anonymous poster hash: d882c...402

Skrevet

Til en på 5-6 mnd så hadde jeg kjøpt en tfk med multi-x bag. Ville hatt muligheten til å ha den lille ot meg til h*n var en del større :)

Anonymous poster hash: 81079...5c9

Skrevet

MB er ihvertfall mye penere å se på  :D

Anonymous poster hash: f632d...ff7
Skrevet

hvem har best plass til barnet og til handleposer under vogna?

Anonymous poster hash: 8f4f7...bcc
Skrevet

hvem har best plass til barnet og til handleposer under vogna?

Anonymous poster hash: 8f4f7...bcc

TFK har best plass til barnet, MB til posen. Hva er viktigst? 

Anonymous poster hash: 17f25...cbe

Skrevet

største minuset med tfk er utrolig liten plass under vogna. Ikke bare liten plass, men så og si umulig å komme til.
Det er fint plass til en full pose med varer, men du får ikke puttet inn en full pose med varer, du må putte inn litt og litt, fordi man kommer ikke til under der.. Spesielt hvis babyen sover, har man ca 7-8 cm å gå på. 

Den blir også litt baktung når den er i liggestilling, så stor stelleveske på håndtaket da går som regel ikke bra. Jeg har sånne kroker, som ike henge rpå selve styret, men på stanga innenfor styret igjen. Der kan jeg henge 2 handleposer uten at det blir for baktungt

Skrevet

Tfk er ustødig og håndbremsen går i stykker hele tiden.

Mb er penere og tryggere er min mening

Skrevet

Tfk er ustødig og håndbremsen går i stykker hele tiden.

Mb er penere og tryggere er min mening

Tfk er IKKE ustødig som sporsvogn. Den er stødig som få

Skrevet

MB'en er så lett at man klarer seg fint uten håndbrems.Den har jeg aldri savnet.MB'en er mye penere å se på. Mindre detaljer som kan gå i stykker. Elsker MB:)

Anonymous poster hash: 55fa1...fa7

Skrevet

Man vet ikke at man savner håndbremsen før man har hatt det selv. For den er virkelig super. Og vogna er ikketung, så det er ikke derfor den er god å ha.

God å trille og god plass til ungen. Lett å slå ned, tar liten plass.

Jeg liker ikke glidelåsordningen også er det vanskelig å komme til under.

Skrevet

Jeg har hatt begge to, og MB er suverent bedre, spør du meg. Eneste fordel med TFK er håndbrems.

Anonymous poster hash: 3ab79...e83

Skrevet

Jeg er sikker på at du kommer til å bli kjempefornøyd med vognen du kjøper - når det er en av disse 2 vognene du skal ha! Kos deg med å bestemme deg - og ikke minst med mange fine trilleturer fremover!

Anonymous poster hash: 8793d...e8c

Skrevet

Jeg hadde heller sett på babyjogger city elite eller bumbleride indie fremfor noen av disse. Tfk er stygg å se på og har en helt ubrukelig handlekurv. MB er veldig lang sammenlagt, kort i ryggen, mangler fotbrett samt veldig bred over bakhjulene slik at man skumper borti alt mulig hele tiden.

Babyjogger city elite og bumbleride har gode handlekurver, er lange i ryggen, har hevbart fotbrett, er billigere enn de to andre du nevner, er knall gode å trille.

Skrevet

Jeg ble ikke fornøyd med Mb (går endel lengre turer) så solgte jeg igjen ganske fort og kjøpte meg tfk istedenfor. Er kjempefornøyd og håndbremsen er fantastisk. Jeg synes også tfk er stødigere, men unntak av bygåing var MB for vinglete etter min smak, men jeg er enig i at den er penere.

Anonymous poster hash: d882c...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...