Gå til innhold

Fylle opp frysen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, det har jeg ikke gjort. Og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Hos oss er det vanlig at det er besøket som har med ved barselbesøk(det være seg middagsmat, kaker, bakverk, ol). De nybakte foreldrene skal slippe å stelle i stand noe som helst for besøkende, bare kose seg med det nye familiemedlemmet.

:-)

Fyller opp frysen med jevne mellomrom med vårruller, samosa, paier, kjøttkaker, supper, boller og kaker. Veeeldig kjekt å ha de dagene jeg ikke orker å gjøre en skit på kjøkkenet, og bare kan hente ut av fryseren. Henger igjen fra da jeg var fattig student, og laget opp flere middager for å få pengene til å strekke til.

Jeg har stekt opp noen kyllingfilleter i biter, kjøttdeig og div saker som er enkelt å tine. Blir nok endel pasta/ lasagne og hjemmelagede burgere i de første ukene etter fødsel, men ser for meg at det blir for busy med en på 2 og baby til å lage noe annet :)

Annonse

Mannen her lager mer enn gjerne mat, og det er han som har styrt skute de siste ukene siden jeg ligger mer eller mindre strak om dagen. Men jeg er den som liker å lage opp til å ha i frysen, og når ungen kommer så tenker jeg det er kjekt for oss begge å ha lettvinte løsninger, som vi begge liker, klare i frysen. Så slipper han og å bruke tid på kjøkkenet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...