Gå til innhold

Symptomer på graviditet etter EL?

Anbefalte innlegg

Dere som tror dere er, er, eller husker hvordan det var tidlig i svangerskapet; Hva slags syptomer fikk dere, og hvor lenge etter EL var det?

Jeg er nå 5 DPO og har sterke murringer, og er så trøtt, hadde en mindre blødning i går, såvidt på papiret.

Er det tidlig tester man kan ta eller må man vente til IKM?

Og om man tror man er gravid.. hvordan er det med badstu og stampe bad? invitert på hyttetur i helgen..:/

Anonymous poster hash: 88320...185

Fortsetter under...

Jeg hadde det samme som deg, er nå 9 dpo. 

5 dpo blødde jeg etter sex, og hadde murringer, stikninger i mage, så håper det satt denne gang. Første forsøk isåfall etter abort i juli ...

Ellers har jeg nå gått med stikninger helst siden 5dpo...

Forventer ikke mens før tidlig i neste uka.. leeenge å vente! Håper og håper!

Hold oss oppdatert da! Spennende, lykkeønskninger sendes! :)

Jeg blødde etter sex også ca 5--6dpo- men veldig rosa blod (sorry detaljer!), puppene mine ble ømme rett etter EL men så ca 5 dpo ble de vanlige igjen (vanligvis er de såre helt til rett før mensen), ellers kjente jeg etterhvert mye murringer ca 10-11 dpo og utover, og det har fortsatt! Fikk positiv test m CB digital og billigtest 10 dpo:) Puppene har blitt mer ømme nå og luktesansen mye bedre, men ellers ikke så mye symptomer (men er bare 5+2). Lykke til!!! Håper du er gravid:)

Jeg skulle hatt mensen idag, men testen viste GRAVID:-) jeg har vært veldig trøtt og uopplagt siden EL, og den siste uken har jeg hatt harde og vonde pupper, også har jeg vært kvalm hver dag! Så mine symptomer kom fort, og jeg fikk en rar følelse på at noe var i ferd med å skje! Min første graviditet, så jeg er så glad:-)

Anonymous poster hash: 70f47...8e5

Annonse

Jeg fikk en svak strek i dag, 10-11 dpo:)

Har ikke hatt noen av symptomene jeg har lest så mye om (kvalme, ømme pupper), men har siden 7 dpo har små stikninger i underlivet. Som små synåler som har stikket der nede. Så jeg hadde et lite håp om det betydde festing, fikk bekreftet det i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...