Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hvem/hva/hvor kan jeg ta kontakt med når jeg føler at samarbeid med barnefar er vanskelig. Jeg er også litt redd barnefar av visse grunner. Han har aldri vært fysisk med meg, dette går på psykisk og manipulative ting. Det er ingen vits med samtale på familievernkontoret sammen, da tar han på seg en maske. Og ingenting går igjennom... Kan legge til at det er mye sjalusi og bitterhet fordi jeg har gått videre og ikke han (4 år siden brudd) og vi klarer ikke snakke sammen... Er redd, og vet ikke helt hva jeg er redd for egentlig heller. Har vært så mye rart med masse løgner og psykiske ting. Er redd for at barnet skal bli påvirket... Hvem kan jeg kontakte ang dette? Det er liksom så diffust.... Får klump i magen hver gang det tikker inn en sms... Anonymous poster hash: 6d2d7...715
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Ingen som vet hvem jeg kan kontakte??? HI Anonymous poster hash: 6d2d7...715
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 helsepersonelll Anonymous poster hash: 096ca...77d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Takk for svar. Noen andre som har vært i en lignende situasjon som kan fortelle litt og gi råd? HI Anonymous poster hash: 6d2d7...715
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Fastlegen din kan hevnvende deg til en psykolog om du ikke ønsker å benytte deg av ene-timer på FVK. Har du grunn til å være redd han/bekymret for hva han skal påføre ungene, kan du rådføre deg med en advokat om muligheten for å redusere fars samvær. Snakk med læreren til ungene/pedleder i bhg om du er bekymret for om ungene påvirkes i negativ retning. Ut over dette er det ikke mye du kan gjøre. Anonymous poster hash: f3955...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå