Gå til innhold

Må jeg begynne å lese aviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pc'en knekker noen tall for meg. Mange tall, sånt tar tid, da har det vært fint å hvile hodet litt her imens... Så, nå når det er dødt her, hva skal jeg finne på da? Må jeg lese aviser nå da lissåm...

Ja, ja, henter en kaffe da ihvertfall. For det har jeg lest i avisen at er bra for meg :)

http://www.side3.no/article3671576.ece

Videoannonse
Annonse
Gjest 2prinsesser11&12
Skrevet

Næmen så kjekt da! Kanskje jeg skal begynne å drikke litt kaffe :P Jeg blir smartere, forbrenner fett, får i meg div B-vitaminer ++ og jeg reduserer risikoen for å dø :D Kaffe er kanskje ikke så ille likevel da, sånn sett bort ifra smaken :o

Skrevet

Kaffe ja, hadde jeg bare tålt det i større mengder... Kroppen sier stopp etter en kopp. Eller snarere, den går helt i vranggir, og jeg blir skikkelig koffeinhøy. Slitsomt, for kaffe er godt! Koffeinfri blir liksom ikke det samme, selv om alt går i grisen (det vil ikke si at grisen blir like happy for alt den får, som f.eks den nevnte koffeinfrie kaffe). 

Det har blitt tyst her inne ja, trist, men sant. 

Skrevet

H U L K !

Kaffemaskinen er i ustand - er det lov?!

Skrevet

Jeg har pulverkaffe, blomstre, så det er bareå ta turen hit! ;)

Skrevet

Jeg har pulverkaffe, blomstre, så det er bareå ta turen hit! ;)

Puh, heldigvis har vi fler maskiner på huset. Fant en i stand på 3dje forsøk... Men godt å vite at det finnes nødhjelp i rimelig avstand!

Skrevet

H U L K !

Kaffemaskinen er i ustand - er det lov?!

Nei, det er ikke lov! Kontakt verneombudet øyeblikkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...