bIomstre Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Pc'en knekker noen tall for meg. Mange tall, sånt tar tid, da har det vært fint å hvile hodet litt her imens... Så, nå når det er dødt her, hva skal jeg finne på da? Må jeg lese aviser nå da lissåm... Ja, ja, henter en kaffe da ihvertfall. For det har jeg lest i avisen at er bra for meg http://www.side3.no/article3671576.ece
Gjest 2prinsesser11&12 Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Næmen så kjekt da! Kanskje jeg skal begynne å drikke litt kaffe Jeg blir smartere, forbrenner fett, får i meg div B-vitaminer ++ og jeg reduserer risikoen for å dø Kaffe er kanskje ikke så ille likevel da, sånn sett bort ifra smaken
ms.Pond Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Kaffe ja, hadde jeg bare tålt det i større mengder... Kroppen sier stopp etter en kopp. Eller snarere, den går helt i vranggir, og jeg blir skikkelig koffeinhøy. Slitsomt, for kaffe er godt! Koffeinfri blir liksom ikke det samme, selv om alt går i grisen (det vil ikke si at grisen blir like happy for alt den får, som f.eks den nevnte koffeinfrie kaffe). Det har blitt tyst her inne ja, trist, men sant.
bIomstre Skrevet 5. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2013 H U L K ! Kaffemaskinen er i ustand - er det lov?!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg har pulverkaffe, blomstre, så det er bareå ta turen hit!
bIomstre Skrevet 5. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg har pulverkaffe, blomstre, så det er bareå ta turen hit! Puh, heldigvis har vi fler maskiner på huset. Fant en i stand på 3dje forsøk... Men godt å vite at det finnes nødhjelp i rimelig avstand!
ellen-propellen Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 H U L K ! Kaffemaskinen er i ustand - er det lov?! Nei, det er ikke lov! Kontakt verneombudet øyeblikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå