Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg har nylig tatt en piercing, og har stang med 2 kuler som går gjennom klitoris. Når jeg står rett opp og ned synes den øverste kulen såvidt mellom leppene.Når jeg gikk ut av dusjen i går kom datteren min inn på batt.tdet, og la merke til den med en gang! "Mamma, du har en perle i tissen altså...! Har du fått den hos dyrlegen??"Jeg svarte bare at ja, det er en perle. Hun godtok det uten noe mer spørsmål eller prat.Andre med intimpiercing som har måttet forklare seg? Hva har dere sagt? Anonymous poster hash: 2ec96...607
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Hadde bare sagt sånn som det er, men bedt hun om å ikke fortelle andre, siden "tissen" er noe veldig, las oss si privat. Flaut hvis hun begynner å fortelle om det i bhg Anonymous poster hash: 45834...ca4
Edelweis Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 hehe.. en perle i tissen nå lo jeg. Hvor mye måtte du betale dyrlegen for jobben? jeg hadde en slik piercing før jeg fikk barn. ikke gjennom klitoris da, men ovenfor. synes den var ganske sexy faktisk og kunne sikkert hatt en slik nå også. tror nok barna hadde spurt mye da. dessto eldre de blir, dessto mer spør de om slike ting. her i allefall. hu på 7 er veldig opptatt av håret mitt der nede o.l
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Jeg har det ikke selv, men tror nok jeg ville ha sagt noe slikt som at jeg syntes det var fint å pynte tissen min, og vise til at andre pynter ørene og nesene, og kanskje vise et bilde av "pynt" i en brystvorte. Men ville også sagt at hvordan kroppen ser ut uten klær, det er sånt som bare dere som bor i huset skal vite om, så hun bør ikke fortelle det til andre. Anonymous poster hash: 9dc8d...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå