Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hvordan er hverdagen deres? Hvor stor aldersforskjell er det mellom barna? Var det stor forskjell å gå fra 3 barn til 4? Fortell gjerne litt ellers om det er noe:) Vi er i tenkeboksen om vi skal få en nr 4:) Anonymous poster hash: 9a99d...885
Edelweis Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 jeg venter nr 4 i desember og er også veldig spent på dette. men siden overgangen fra 2-3 gikk så bra så tror jeg det gjør det denne gangen også. nå er jo søsken litt større og. mine er 7-5-2 og 0
Elsker livet Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 8, 6, 4 og 2.5. Jeg merket ikke så mye til overgangen, men tror kanskje det vil merkes mest når barna blir eldre og skal hit og dit. Altså å få kabalen til å gå opp med kjøring, oppfølging, møter, sykdom o.l. Men jeg er hjemmeværen og har svigerforeldre som er hjemme til nærmste naboer, så har i 95 % av tilfelle backup. En ting som merkes er at vi har det skikkelig trangt i bilen. Når den bakerste rekka er i bruk hele tiden er det ikke mye plass igjen, og minibuss er ikke aktuelt så lenge det går uten.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 De er 12 år, 9,5 år, 6 år og 4,5 år. Overgangen fra tre til fire var ikke noe å snakke om, den ungen forsvant jo bare i gjengen og måtte gli inn i de rutinene vi allerede hadde Travelt begynner det bli først nå som vi har tre på skolen. Nå i september er det f.eks 6 foreldre møter, et i 1.klasse, et i 4.klasse, et i 7. klasse, et på sfo, et som forebyggende avdeling hos politiet har også et i barnehagen. Alle fire har jo fritidsaktiviteter, og avstandene er såpass store at vi må kjøre. Eldste har jo nå trening flere ganger i uken. Så kommer lekser, vennebesøk, barneselskaper osv osv osv. Jeg skjønner overhodet ikke hva de snakker om de som sier småbarnsperioden er så slitsom, da henter man jo bare ungene i barnehagen og er hjemme resten av ettermiddagen, nå gå jo ettermiddagene i ett. Men det er morro med mange barn synes jeg, de har stor glede av hverandre og det er alltid mye latter, sang, lyder og spetakkel her i huset. Anonymous poster hash: e5690...ec3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Mine er 8,6,4 og nyfødt. Går veldig greit, var lettere å få nr fire, enn nr tre. Vi bor heldigvis så nærme at ungene kan gå til trening, men må kjøres til noen aktiviteter. Er selvsagt travle ettermiddager, spesielt siden begge foreldre har tidkrevende hobbyer selv også, men det går i grunn veldig greit Det er veldig kos å ha så mange barn, de har kjempestor glede av hverandre. Anonymous poster hash: ad06d...9f3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Vi har 5 Overgangen til 4 og 5 merket vi knapt. De er nå 16, 14, 7, 5 og snart 3 år. Merker jo slik som september er ekstra travel, med mange foreldremøter både på skole og i bhg. Koser jeg meg da. Synes det er utrolig morsomt med mange unger. Selv om det også er slitsomt enkelte dager. Anonymous poster hash: ec050...af0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Tusen takk for svarene:D Det var virkelig oppløftende å lese:) Jeg tenker også at det blir hektisk til tider, men at de blir å ha så stor glede av hverandre og at det alltid vil være masse liv i huset:) HI Anonymous poster hash: 9a99d...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå