Gå til innhold

Huff nå kommer jeg for sent til jobbintervju !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe så typisk... Nå gir jeg vel dårlig inntrykk!! Skulle ta hurtigbåten og trudde den gikk 8.40 men så gikk den 8.30 :-(( Hadde avtale kl 10 men kommer for sent. Sendte styreren en melding om at jeg skal ta hurtigbåten kl 9.40 og kommer litt senere enn avtalen. Huff er livredd at ho tror at jeg ikke er noe å stole på!!! Huff.. hva hadde dere villa gjort?

Anonymous poster hash: 97325...b0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro gjør man i kjerka!!

Hadde da dobbeltsjekket rutene om det var noe jeg ikke tok hver dag!

Er ikke mye annet å gjøre nå enn å være ekstremt ydmyk og fortelle at du heretter skal pugge tidene, og håpe på det beste!

Anonymous poster hash: d2f3d...c3f

Skrevet

Jeg ville ringt og hørt om hun fortsatt har mulighet til å ta deg i mot. Ikke sikkert hun har tid til det når du kommer senere enn avtalt tid.

Hadde det vært jeg som skulle ansette noen hadde du nok havnet lengere bak i køen.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 4961f...29f

Skrevet

Jeg vill for det første ikke sent melding men ringt og så når jeg kom frem vill jeg ha unnskyldt meg igjen og sagt  at "nå kan jeg vertfall fergerutene" med ett smil,  men ikke virket panisk og så vist frem mine gode sider.

Skrevet

Og ja, synes det er merkelig at du ikke dobbeltsjekket båttidene når du skulle på noe som er såpass viktig.

Anonymous poster hash: 4961f...29f

Skrevet

Takk for hyggelig kommentar anonym bruker #2  ;) Jeg har ringt nå og forklart og det var ikke noe problem. Dette er ikke en fast stilling jeg har søkt på. Søker som vikar i en barnehage.

Skrevet

Og jeg er enig at det var så dumt at jeg ikke sjekket bårutene før jeg dro!!! Helt teit og jeg er alltid presis til vanlig. Dette har aldri skjedd meg før!! Typisk at det skulle skje meg idag men det skal aldri skje igjen!!  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...