Gå til innhold

Har 3 jenter,kjøpe Dukkevogn til alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to eldste har dukkevogner,og nå har 2 åringen bursdag og vurderer å kjøpe Dukkevogn. De andre bruker ikke sine mye men vil helst ikke låne de bort. Føler at 3mann bare får etter de andre. Ville dere kjøpe vogn?

Anonymous poster hash: 6f505...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: a0eec...f72

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort :) de eldste vil kanskje spare på dukkevognene sine til de blir voksne?

Skrevet

Ja, i og med at de andre fremdeles har et forhold til dukkevognen hadde jeg gjort det.

Skrevet

Ja jeg ville gjort det. Min 2-åring synes det er sååå stas med dukkevogn, og nabojenta har en som han får låne ganske ofte. Men han er jo prisgitt når det passer henne å låne den bort, så jeg ville gjerne gitt ham en egen. Dessverre nekter mannen, siden det er "jenteleke"...

Anonymous poster hash: 46c5d...a39
Skrevet

Ja jeg ville gjort det. Min 2-åring synes det er sååå stas med dukkevogn, og nabojenta har en som han får låne ganske ofte. Men han er jo prisgitt når det passer henne å låne den bort, så jeg ville gjerne gitt ham en egen. Dessverre nekter mannen, siden det er "jenteleke"...

Til og med jeg som er ganske så tradisjonell når det kommer til kjønn syns ikke dukkevogn er en jenteleke. Gutter får babyer også, og ikke sjelden triller de en barnevogn. Dessuten har den hjul, bare det gjør det nok attraktivt for en mann. Eller er mannen din en sånn type som nekter å trille barnevogn? Hva med å skaffe en blå eller sort vogn?

Skrevet

Til og med jeg som er ganske så tradisjonell når det kommer til kjønn syns ikke dukkevogn er en jenteleke. Gutter får babyer også, og ikke sjelden triller de en barnevogn. Dessuten har den hjul, bare det gjør det nok attraktivt for en mann. Eller er mannen din en sånn type som nekter å trille barnevogn? Hva med å skaffe en blå eller sort vogn?

Jeg har brukt alle de argumentene der, til og med vist ham en kjempefin vogn i nøytrale farger og nedsatt til halv pris. Han har egentlig ikke noen motargumenter, bare at "det er bare sånn". Vi har kompromisset på at han skal få det hvis han en dag spør om det selv, helt uoppfordret.

Skrevet

Ja hadde absolutt kjøpt vogn til 2 åringen også :)

Skrevet

Jeg har brukt alle de argumentene der, til og med vist ham en kjempefin vogn i nøytrale farger og nedsatt til halv pris. Han har egentlig ikke noen motargumenter, bare at "det er bare sånn". Vi har kompromisset på at han skal få det hvis han en dag spør om det selv, helt uoppfordret.

Godt, da har du prøvd. Sønnen din får nok en fin oppvekst uten dukkevogn også. Her ble det ikke dukkevogn før vi fikk jente. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...