Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Han svetter veldig og skjemmes av det selv. Har i noen måneder brukt STOP24 med god effekt, nå synes han at effekten avtar. Det er så ille at han på varme dager kan sitte rolig med store våte ringer under armene. Noen som har tips? Anonymous poster hash: fee1f...2dc
Elsker livet Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Prøv med en annen med aluminumklorid på kveldstid og suppler med en parfymefri fra comsmica om morgenen. Bare en tanke om noe han kan prøve.
Jallow B Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Ifølge anvisningen skal stop24 kun brukes om kvelden, men det fungerer ikke for meg. Jeg bruker den som en vanlig deo, og jeg sleit med det samme før..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 har han prøvd vanlig aluminumklorid fra apoteket? Bør prøve å bruke det på kveld samt en vanlig deo på dagen Anonymous poster hash: fbf28...348
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 takk for svar! Ser nå at kanskje feilen vi har gjort er at han har tatt STOP24 på morgenne, etter dusjen.... Og så påført en vanlig deo når STOP har tørket (har brukt sprayformen). Skal prøve å ta det på kvelden isteden, men hvordan blir det da når han dusjer om morgenen? Dusjer han det vekk da? Og må han vaske vekk vanlig deo på kveldne før han tar det på? HI Anonymous poster hash: fee1f...2dc
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Be han ha barberskum i armhulene en 30-60 sek før han vasker seg under armene det tar knekken på svettelukt. Anonymous poster hash: a57c1...1ec
Jallow B Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 takk for svar! Ser nå at kanskje feilen vi har gjort er at han har tatt STOP24 på morgenne, etter dusjen.... Og så påført en vanlig deo når STOP har tørket (har brukt sprayformen). Skal prøve å ta det på kvelden isteden, men hvordan blir det da når han dusjer om morgenen? Dusjer han det vekk da? Og må han vaske vekk vanlig deo på kveldne før han tar det på? HI Anonymous poster hash: fee1f...2dc I begynnelsen brukte jeg den både morgen og kveld, etter vask, og gjør det til tider ennå. I følge anvisningen skal den på om kvelden, og så tar man vanlig deo påom morgenen. Om de har tatt hensyn til morgenvask, aner jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå