Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Men, dagen har ikke vært noe god. I forbifarten på morgenen så fikk jeg et gratulerer med dagen fra samboer. Men, han unnlot å fortelle barns de... Fra nærmeste familie har jeg fått en gratulerer hilsen på Facebook fra min mor og min bror. Har ikke hørt noe fra søster eller far. Greit at jeg begynner å dra nå årene. 2-3 år så er jeg førti. Men, kjenner alikavel at jeg er skuffet. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 401f9...d9e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 ...er så sur og muggen resten av uka til gubben, at han ordner istand selskap til helga, slasken! Om ikke, GLEMMER du hans dag når den kommer... Og så takker du overstrømmende for all oppmerksomhet på fb som seg hør og bør... Anonymous poster hash: 99ddf...d82
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Gratulerer med dagen Anonymous poster hash: 356ad...9f6
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Det kan jeg godt skjønner.var skuffende! Jeg ville nok tatt det opp med slasken ja (det var en bra beskrivelse). Håper du får en bra uke videre! Gratulerer så mye med overstått!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Hipp hurra og gratulerer på etterskudd Vet du, 10 eller 40 år, spiller ingen rolle, klart man blir skuffet om familien ikke gratulerer med dagen eller gir deg noen som helst oppmerksomhet på dagen din Men igjen; grattis med gårsdagen Anonymous poster hash: f65b5...2db
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Gratulerer med overstått! Hvor gamle er barna? Håper de fikk vite det til slutt!! Det er jo minst like gøy for dem (som det burde være for deg). Din samboer kan godt få høre det! Heller det enn at du gjør det samme når han har bursdag, for det straffer barna også. Anonymous poster hash: 16323...4ff
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Gratulerer med vel overstått Neste år får du si til barna dagen før du fyller år, og heller hjelpe dem og lage kake slik at dere kan feire. Anonymous poster hash: 88c76...291
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Hallo! Det hadde jo vært gøy for barna å være delaktig i f.eks kakebaking -og i hvertfall spising! Det tror jeg ikke du kan forvente at gubben fikser. Når jeg har bursdag baker jeg kake og inviterer mor, far, søster, bror etc. Så da får de en beskjed noen dager i forveien! Mye lurere, da husker de på dagen og kanskje det vanker en gave også Ingen vits i å gå å hemmeligholde dagen for å se hvem som husker på den!! Anonymous poster hash: d12ab...5f0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Men, dagen har ikke vært noe god. I forbifarten på morgenen så fikk jeg et gratulerer med dagen fra samboer. Men, han unnlot å fortelle barns de... Fra nærmeste familie har jeg fått en gratulerer hilsen på Facebook fra min mor og min bror. Har ikke hørt noe fra søster eller far. Greit at jeg begynner å dra nå årene. 2-3 år så er jeg førti. Men, kjenner alikavel at jeg er skuffet. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 401f9...d9e Inviter til selskap til helgen. Da får du både oppmerksomhet og gaver. Anonymous poster hash: a5ed9...d24
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Gratulerer med dagen!! Du må engasjere deg mer! Si til barna - i dag har mamma bursdag, så i dag skal vi unne oss noe godt. Vi skal bake kake. Og la barna hjelpe deg. Mannen min er på samme vis. Får et stort kyss på munnen og gratulerer med dagen, og gave blir ofte glemt. Han er bare distre... Så jeg har på sett og vis lært å leve med det. Selfølgelig blir jeg skuffa når jeg ikke får noe til bursdagen eller til morsdag, men sånn er det bare.. Anonymous poster hash: e98f2...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå