Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 er så lei av familie,som må fortelle meg hva jeg ikke burde gjøre,som skal irettesette ungen,og ikke ser egne feil.Toppa seg i dag,da ungen mi,har sagt hva slags bursdagskake den ønsker seg,ønsker seg pc kake trekt med en foundant,og noen i familien forteller meg:kan du ikke bare ta noe enkelt som vaslig sjokolade på,og nonstopp og seigmenn for det liker alle unger. det er noen av de voksne som synes foundant blir for søtt....argggggg Anonymous poster hash: c3259...e66
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 er så lei av familie,som må fortelle meg hva jeg ikke burde gjøre,som skal irettesette ungen,og ikke ser egne feil.Toppa seg i dag,da ungen mi,har sagt hva slags bursdagskake den ønsker seg,ønsker seg pc kake trekt med en foundant,og noen i familien forteller meg:kan du ikke bare ta noe enkelt som vaslig sjokolade på,og nonstopp og seigmenn for det liker alle unger. det er noen av de voksne som synes foundant blir for søtt....argggggg Ehm... Snakk om å lage problem av ingenting... Anonymous poster hash: c3259...e66 Anonymous poster hash: eb818...fca
Anonym bruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Foundant ER søtt så jeg skjønner problemet Anonymous poster hash: 224ec...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå