Gå til innhold

Renseprodukter ansikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags renseprodukter og fuktighetskremer bruker dere?

Og renser dere ansiktet morgen og kveld?

Jeg er ute etter renseprodukter til uren hud som ikke er alt for dyre, har kun testet 

Dermalogica som jeg forsåvidt elsker, men det koster jo en del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har uren hud, men også sensitiv. Bruker jeg feks produkter som er til blandingshud (som jeg ofte har blitt anbefalt fordi jeg ar sensitiv/tørr hud, men fet t-sone) blir huden min bare verre. Jeg har prøvd mange forskjellige produkter opp i gjennom årene. Nå bruker jeg Origins, Never a dull moment og fuktighetskrem i samme merke. Jeg kan ikke bruke noen form for tonere, uansett merke for da blir huden verre. Origins har gjort underverker for meg. Sliter med en del kviser. Renser morgen og kveld.

Anonymous poster hash: 8a0d2...794
Skrevet

Hvor kjøper du disse produktene? Ca. pris?

Takk for svar :)

Skrevet

Sliter med omtrent det samme. Finner ingen produkter som ikke gjør ting verre så nå bruker jeg faktisk ingenting! Blir ikke bedre av dette men blir iallfall ikke verre. Har ikke kviser men får veldig uren hud i panne (t sone) og rundt ved hårfestet og på haken.

Begynte etter jeg slutta med p pillene og ble verre da jeg ble gravid. Trenger noen fantastiske produkter!

Skrevet

Forsøk clinique sine renseprodukter:) De har parfymefri produkter som er nøye testet. Har selv sensitiv hud og har aldri reagert på deres produkter. Har ikke uren hud men får fort fet hud av for tykke kremer. Bruker pr.nå a- creme og er veldig fornøyd. Renser huden hver kveld og peeler huden 1-2x pr.uke.

Kjøpte mine cliniqueprodukter på blush.no:) eller stikk innom et parfymeri.

Anonymous poster hash: cdb13...663

Skrevet

Har i hvert fall ikke så mye for seg å smøre seg inn med kjemisk dritt som ødelegger huden din innenfra.. iherb.com har mange fantastiske produkter til en superbillig penge! Jeg er helt frelst, kjøper alt til både meg, mannfolket og barna der. Det er ikke så eksentrisk som det høres ut, altså. ;-)

Anonymous poster hash: ef5b8...eda

Skrevet

Hva slags renseprodukter og fuktighetskremer bruker dere?

Og renser dere ansiktet morgen og kveld?

Jeg er ute etter renseprodukter til uren hud som ikke er alt for dyre, har kun testet 

Dermalogica som jeg forsåvidt elsker, men det koster jo en del.

Jeg har også sensitiv hud, kan bli både tørr og få små kviser..

Mye som ikke funker på meg.

Men nå er jeg veldig fornøyd med produktene fra Urte-Haven (nettbutikk). Husker ikke helt hvordan jeg fant fram til dem, men de er meget seriøse og har helt naturlige produkter, ikke testet på dyr heller. Hovedsaklig økologiske andeler i produktene.

Jeg renser morgen og kveld, og har kjøpt dagkrem og nattkrem fra Urte-Haven, for voksen hud, altså 30+.

Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 65906...e23

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Aller helst ville jeg fortsatt å bruke Dermalogica sine produkter, men de er jo så dyre og det skranter litt med penger om dagen... Får sjekke ut produktene dere nevner her.

Skrevet

Jeg bruker og origins sine produkter. Bruker dag og natt krem. Renser morgen og kveld. Er veldig fornøyd med produktene.

Kjøpt på Kicks parfymeri.

Skrevet

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=4426105&c=1054&g=false&ref=search  denne buker jeg å rense med morgen og kveld.

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=4916177&c=1225&g=false&ref=search  denne bruker jeg på natten. det er en dagkrem, men siden jeg har fet hud, bruker jeg en mattende krem i samme serien på dagen.

produktene er fine og effektive, og synes ikke prisen er ille. kremen koster litt, men den varer veldig lenge :)

Anonymous poster hash: e52c6...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...