Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Finnes det egentlig noen fine guttenavn på L eller B som ikke er mye brukt og kanskje litt uvanlige? Jeg kommer ikke på noen jeg liker annet enn Liam og det er det så mange som heter i dag. Anonymous poster hash: 32b6a...0ac
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Benjamin ( Ikke så uvanlig,men lite brukt idag ) Bjørnar Birk Brage Lars Leon Lian Lasse Lavritz er kanskje ikke så uvanlige navn,men er ikke så mye brukt i alle fall
Giss Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Leonel (en av mine absolutte favoritter som mannen desværre ikk ville ha...) Lavrans Lorentz Bertram
Cornelianelia Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Ludvik (evt Ludvig)!!! Fineste navnet på L. Lauritz eller Lavrans er også stilig. Birk? Ikke så veldig uvanlig, riktignok. Bård Bo Balder Bjørn Bjørnar.
Hun med alle ungene Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Leander Oj-så nå at du helst ville ha et litt uvanlig navn Leonel synes jeg er veldig fint (ser Giss har foreslått det):-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Leonard Anonymous poster hash: 619ff...58b
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Loyd eller Lloyd som det egentlig skrives, syns det er finere skrevet rett frem. Laurits Lennart Linus Levi Birger Borger Bendik Børge Børre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå