Gå til innhold

Hallaisen jenter :D im back

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter :D im back !!!

Nå har jeg hatt lang pause her og nå er jeg klar igjen ;)

Nå har det sjedd mye siden sist jeg er forlovet og skal gå til alters med min forlovede neste sommer :D nå holder vi på å pakke ned leiligheten og skal flytte inn i ett nytt hus :)

Graviditeten har ikke kommet :P

Kom med spørsmål så skal jeg svare så godt jeg kan ;) ha en fiiin kveld videre :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077627-hallaisen-jenter-d-im-back/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og velkommen tilbake;) gratulere så mye med forlovelse og nytt hus;)) nå er det kun den lille som mangler, og trur den kommer fortere enn du aner :)

Har du lyst å ta en titt på meg? Jeg er gravid nå og lurer på om du ser noe i forbindelse med meg og graviditeten? Jeg hadde ett tøft svangerskap sist...

Blir jeg mye kvalmen eller blir det lettere denne angen?

Og ikke minst ser du noe kjønn? ;)

Jeg er født 29.08.84

Mvh Lene ;)

Hei hei lene :))

Du vil få små kvalme men det er så vidt du vil merke det ;) jeg får opp ett nokså bra svangerskap litt halsbrann mot slutten og litt vondt i bekkenet . Men ikke at du vil bli veldig plagd med det :)

Jeg er 3 dager over tiden mn murringer og vondt i bryster så jeg venter ennå på tanta hehe :)

Liv med to blå :)

Jeg mener du er veldig nerme og denne årstiden er du mest fruktbar jeg får og opp ei lita tulle :))

Takk så mye for svar :-)

Jeg testet negativt idag, men IKM er først på lørdag, så jeg får være tålmodig noen dager til.

Det stemmer godt at jeg er veldig fruktbar på denne tiden av året. Jeg har vært gravid 3 av 4 ganger på denne tiden :-)

Annonse

Hei.

Velkommen tilbake og gratulerer så mye :D 

Håper du også kan se på meg. Er nå veldig nysgjerrig av meg :P

Så, ser du om vi får flere barn? Evn. når og kjønn?

På forhånd, tusen takk :) 

220682.

Masse lykke til med flytting og snart en huleboer :) 

Hei hei lene :))

Du vil få små kvalme men det er så vidt du vil merke det ;) jeg får opp ett nokså bra svangerskap litt halsbrann mot slutten og litt vondt i bekkenet . Men ikke at du vil bli veldig plagd med det :)

Jeg er 3 dager over tiden mn murringer og vondt i bryster så jeg venter ennå på tanta hehe :)

guu håper du har rett ;))) ser du kjønn og?

Ååå spenndenes, krysse fingrer og tær for at det er en liten en;)))

Annonse

Hei,

Får du tatt en liten titt på meg også?

Jeg  har begynnt og få vondt i ryggen ser du noe om hvordan dette vil utarte seg i løpet av graviditeten? Og ellers tar jeg gjerne andre ting du får opp :)

24.03.85

Hei,

Får du tatt en liten titt på meg også?

Jeg  har begynnt og få vondt i ryggen ser du noe om hvordan dette vil utarte seg i løpet av graviditeten? Og ellers tar jeg gjerne andre ting du får opp :)

24.03.85

25.03.85 skulle det stå

Gjest fin fremtid

Hei BAE_88 :)

Jeg synes det kunne vært gøy om du ser noe hyggelig på meg, som kan glede meg? Kommer det til å skje noe annet i livet mitt, når? Eller om jeg kommer til å leve slik jeg lever nå resten av livet? :(

Takk!

280584

Om du ser hva det kan være, hadde det vært gøy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...