Gå til innhold

Tips til ullstillongs, smal modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe ullstillongs til guttungen. Han bruker str 92. Men han er så slank, så må være en smal modell så den sitter godt. Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt den fra safa. Den får man kjøpt på sparkjøp (sparkjop.no), ikke er den så dyr heller :)

Jenta mi er også smal og liten i størrelsen. Longsen fra safa sitter godt på 

Skrevet

PR har passet fint til min jente som alltid har ligget på laveste persentil fire vekt i forhold til lengde. Vi har også hatt en del andre merker, og jeg synes det fleste stillongser har sittet greit. Mye vanskeligere å finne dongeri og joggebukser som ikke sklir ned.

Anonymous poster hash: 90ebd...2de

Skrevet

Takk for tips :) jepp, dongeri og joggebukser er også noe pes å finne i riktig modell.. :/

Skrevet

Helly Hansen ulla er ganske smal :)

Skrevet

pierre robert synes jeg er store i størrelsen.

Kjøpte 86/92 da hun var 1,5 år. De var ok da hun var 2,5 og passer sikkert i år også (3,5 år nå)

Skrevet

Kjøpte 86/92 da hun var 1,5 år. De var ok da hun var 2,5 og passer sikkert i år også (3,5 år nå)

Det er greit å vite! Han er ca 90-92cm høy nå.. Da holder det med 86-92?

Skrevet

Helly Hansen ulla er ganske smal :)

Takk, skal sjekkes ut :)

Skrevet

Ja jeg ville vært forsiktig med å kjøpe størrelsen over ;)

Kanskje måle de på han først. Jeg hamstret inn da jeg så de var på tilbud, ble litt skuffet da jeg kom hjem.;)

Skrevet

Kanskje måle de på han først. Jeg hamstret inn da jeg så de var på tilbud, ble litt skuffet da jeg kom hjem.;)

Ja neste str er 98-104, og tenkte det ville bli litt vel stort :P da skal jeg få kjøpt en i 86-92 og teste det ut! Takk! :)

Skrevet

Kanskje måle de på han først. Jeg hamstret inn da jeg så de var på tilbud, ble litt skuffet da jeg kom hjem. ;)

Ja neste str er 98-104, og tenkte det ville bli litt vel stort :P da skal jeg få kjøpt en i 86-92 og teste det ut! Takk! :)

Coop Mega pleier å ha 40% på Pierre Robert Ull på høsten. Vet ikke hvilken uke det er, men er nok rett rundt hjørnet. 

Skrevet

Har ei smal jente på ni år. HH er nok det smaleste vi har funnet, men svigermor måtte sy inn longsen.

Anonymous poster hash: 451b6...ddb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...