Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg er litt redd, for jeg kjenner en fra området som passer godt til beskrivelsen. Noen som vet hvem dette er? Kjenner jeg er nervøs ja http://www.op.no/nyheter/politinotiser/article6840241.ece Anonymous poster hash: 92e45...599
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Reg nummer på bilen står jo der, så er bare å søke opp på Internett... Håper det ikke er din bekjente da! Anonymous poster hash: ef9a5...fb6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Reg nummer på bilen står jo der, så er bare å søke opp på Internett... Håper det ikke er din bekjente da! Anonymous poster hash: ef9a5...fb6 Jeg trodde ikke det gikk an å gjøre det via nett jeg? Ja, kjenner jeg har helt vondt i magen nå. Anonymous poster hash: 92e45...599
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Reg nummer på bilen står jo der, så er bare å søke opp på Internett... Håper det ikke er din bekjente da! Anonymous poster hash: ef9a5...fb6 Jeg trodde ikke det gikk an å gjøre det via nett jeg? Ja, kjenner jeg har helt vondt i magen nå. Anonymous poster hash: 92e45...599 Sender du skiltnummeret til 2282 får du opp navnet på bileieren Anonymous poster hash: e5157...3d5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Reg nummer på bilen står jo der, så er bare å søke opp på Internett... Håper det ikke er din bekjente da! Anonymous poster hash: ef9a5...fb6 Tusen takk for tips! Fant ut hvor jeg kan sjekke. Krysser fingrene for at det ikke er han. Anonymous poster hash: 92e45...599
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Reg nummer på bilen står jo der, så er bare å søke opp på Internett... Håper det ikke er din bekjente da! Anonymous poster hash: ef9a5...fb6 Jeg trodde ikke det gikk an å gjøre det via nett jeg? Ja, kjenner jeg har helt vondt i magen nå. Anonymous poster hash: 92e45...599 Sender du skiltnummeret til 2282 får du opp navnet på bileieren Anonymous poster hash: e5157...3d5 Tusen takk. Gjorde det, og det er ikke min venn. Føler meg helt forferdelig som er lettet over dette. håper virkelig alt er i orden med den savnede. Føler med familie og venner, forferdelig (Grunnen til at jeg er litt paranoid er at min venn har blandet seg inn i feil miljø ) Anonymous poster hash: 92e45...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå