Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 ...jeg har det jævlig og jeg tror ikke jeg klarer mer. Hva gjør man? Anonymous poster hash: b6c0a...3f9
Superdolly Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Tja, jeg ville nå ha tatt meg en lang prat med henne for å finne ut hva det var som var så ille for henne akkurat nå. Og så tatt det derfra. Sett om det var noe jeg kunne gjøre for henne, hjelpe henne med. Men det vil jo være forskjell på hva man gjøre som venn, avhengig av hva som er problemet hennes.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Snakker med henne og prøver å få henne til psykolog. Er det akutt ringer man politi. Anonymous poster hash: b3322...bb5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Man stiller opp med det man kan stille opp med, om det er å lytte eller bare være der når ho trenger det, få henne til å fortelle hva som er så ille og gjør det du kan for å hjelpe. Når man er i en slik posisjon så trenger man å vite at noen er der for støtte og at noen er der om det faktisk går galt. Om du ikke kan hjelpe henne med det ho sliter med så skaff henne hjelp. Det beste er jo at ho allerede har fortalt deg at ho ikke orker mer, ho stoler da på deg, bruk det i hennes favør. Jeg selv har vært i den situasjonen og prøvde å støte fra meg alle som ville meg godt, men det var den ene som sto igjen som nektet å gå ifra meg som faktisk var til min hjelp, støtte og veiledning, og jeg kan aldri få vært takknemlig nok for at denne personen ikke forlot meg når jeg gjorde mitt for å få de på avstand. Anonymous poster hash: 58948...96c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Hun har nettopp fortalt meg at hun ble misbrukt som barn en gang....hun har aldri snakket om det før. Tror alt bare kommer til overflaten nå etter å ha fortrengt det i tyve år. Samboer støtter henne ikke i en dritt. Hi Anonymous poster hash: b6c0a...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå