Gå til innhold

Denne Anja saken preger meg så sterkt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kjente jeg henne eller familien, men bor i samme området som hvor hun er fra. Har aldri blitt så preget av en sak før, begynte faktisk å grine isted når jeg så nyhetene og at de nå var 100% sikker på at det var Anja som var funnet drept.

Får helt vondt inni meg av å tenke på hva den stakkars jenten har opplevd i de siste minuttene/sekundenen av hennes liv. Skulle tro jeg kjente henne siden jeg tenker så mye på hun, har vært ofte inne på Nettavisen for å se om det er noe nytt i saken de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor jeg reagerer så sterkt på denne saken, når jeg ikke kjente henne..

Hvil i fred du vakre jente<3

Anonymous poster hash: e9568...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk så redd hun har vært. håper virkelig ikke hun har måttet lide lenge :(

Anonymous poster hash: 8c06e...d28
Skrevet

Har også hengt meg opp i den saken... , og jeg kjenner henne heller ikke..

Anonymous poster hash: 90205...e4a
Skrevet

Jeg grøsser! Stakkars jente, og stakkars familie og venner... Måtte jævelen som har gjort dette oppleve tredobbelt så mye smerte fremover - minst! 

Jeg bor i området hvor foreldrene bor, men kjente hverken henne eller familien. Det gjør meg likevel utrygg. Jeg er selv på hennes alder, og har droppet løpeturene etter at saken kom opp i media. 

Anonymous poster hash: 12467...724
Skrevet

Det hender visse saker går veldig inn på meg. Spesielt hvis det har skjedd i nærheten av der bor.

For noen år siden var det en forferdelig bilulykke midt på vinteren. Det var en familie med to barn. En 2-åring og en nyfødt. 2-åringen døde. Det gikk så inn på meg, og jeg tenker fortsatt på det.

Skrevet

Jeg håper og ber de klarer å få tak i gjerningspersonen(e) politet har i hvertfall virkelig satt inn alle ressurser ser det ut til.

Stakkars vakre jente som hadde hele livet foran seg, også ender det slik pga en eller annen galning fikk det for seg at han skulle drepe hun!

Nei dette er så forferdelig, stakkars Anja og familien som har mistet sin kjære..

Anonymous poster hash: e9568...319

Skrevet

Går innpå meg også, selv om jeg bor ti timer unna. Helt forferdelig at man ikke skal kunne gå i populære turstier og komme levende ut igjen. Grusomt :( Stakkars jente.

Anonymous poster hash: 5e7f7...92b
Gjest meg&mini
Skrevet

Det er rett og slett grusomt:(

Kjente ikke Anja, men vi går på samme skole og i dag var det minnemarkering.

Utrolig sterkt og trist.

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på hva hennes siste tanker må ha vært og tenk så redd hun må ha vært:( Stakkars.

Tenk på kjæresten hennes som skulle få henne hjem dagen etter og hadde Anja valgt et annet sted å jogge hadde hun vært hjemme i trygge omgivelser denne helgen.

Utrolig trist:(

Skrevet

Det verste er at politiet kaller drapet "et grusomt drap" hva legger de i det?? Og hvorfor er de så sikker på at det er en/flere menn?

Stakkars stakkars jente, å bare dra på en joggetur og bli drept på veien.

Hva er det med denne verdenen??

Kan tenke meg det er mange jenter/damer som føler seg redd for å dra på den vanlige jobbeturen sin...

Anonymous poster hash: a9f92...54d
Skrevet

Det verste er at politiet kaller drapet "et grusomt drap" hva legger de i det?? Og hvorfor er de så sikker på at det er en/flere menn?

Stakkars stakkars jente, å bare dra på en joggetur og bli drept på veien.

Hva er det med denne verdenen??

Kan tenke meg det er mange jenter/damer som føler seg redd for å dra på den vanlige jobbeturen sin...

Anonymous poster hash: a9f92...54d

Alle drap er da grusomme? Og det er erfaringsmessig menn som begår slike handlinger. Har for øvrig ikke sett noe om at de tror det er to menn som sammen har drept henne. Det er svært uvanlig.

Anonymous poster hash: 8c06e...d28

Skrevet

Tenkte også hva de mener med grusomt drap? Er det hvordan hun døde eller at det bare er grusomt i seg selv noe som det også er!!

Sigrid saken preget faktisk meg mer, men den saken var jo veldig stor også + hun var lenge savnet, det er dog grusomt at man ikke kan jobbe i fred for å ikke komme levende ut! Det er forferdelig. Stakkars vakre jente:(

Anonymous poster hash: 11183...cc5
Skrevet

Det er forferdelig! Stakkars jente, håper de får tatt han som har gjort dette.

Jeg merker at jeg prøver å ikke lese då mye om det, jeg er fortsatt prega av Sigrid-saken, er daglig forbi lageret der drittsekken som drepte henne bodde og hvor de fant blid fra henne, og jeg grøsser hver gang. Det er så jævlig.

Anonymous poster hash: f198f...910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...